Alla inlägg den 9 mars 2011

Av erica - 9 mars 2011 23:15

fy 17 vad jag har varit orkeslös idag... har nog flunssan i kroppen än... eller jag HAR med 100% säkerhet... sjuk hals... slemmig hosta... lite snuvig ännu!

känns som jag verkligen bara skulle vilja spendera en dag i sängen!! så trött känner jag mej...

å ännu tröttare är man ju förståss när Benjamin inte sov nåt förra natten, han grät å grät...och grät   stackars liten! försökte ha honom i min famn i sängen och då sov han men jag kunde INTE sova sittandes... och bra sov han inte, han bara låg och svängde på sej hela tiden och verkade ha jätte obekvämt på mjuka mamma   

hoppas verkligen inte det är örona igen nu... för han slutade ju pencellin kuren igår mårse... vet dock inte om öroninflammation kan komma tillbax så snabbt..?! behöver ju inte alls vara det... kan ju bara va att han hade en mardröm eller nåt... sover han hela natten nu inatt var det ju nog bara nånting annat!! hoppas!!


imorgon borde jag ha främmande hela dagen... först marika (nanny) på förmiddagen och senn ann-cathrin på eftermiddagen! SER FRAM EMOT! kanske dom får mej piggare    hoppas bara ingen avbokar då! 

skulle nog faxx sitta fint med besök nu när man inte träffat nåt folk på evigheter!! (pga. alla sjukor)


jisses vad jag har varit sugen på KLADDKAKA idag!!! MUMS!!!

men är inte helj ännu... men man får ju faktiskt drömma sej bort i kakornas värld lite väl   ? BORDE man ju inte gå upp i vikt av??



  

  såååå mumsig!!   (ser iaf mumsig ut)

Av erica - 9 mars 2011 02:20

LIFE AS WE KNOW IT


sorglig men underbar film   


 

        

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards