Alla inlägg den 3 mars 2011

Av erica - 3 mars 2011 01:08

tror verkligen att jag har lyckats hitta VÄRLDENS FULASTE LAMPA!!


 

oh, fy fan vilken ful lamapa!! skulle verkligen vantrivas med att ha den i mitt hem!!

och då kommer Isabelle förbi och säger "å mamma vilken FIN lampa" ja jisses   men den får hon INTE!!   


idag har jag haft en riktigt slöar dag... märkte jag då jag vaknade 17.30  

hade ju SJÄLVKLART varit vaken innan det... men gick och la mej igen & vips var kl. 17.30 då jag vaknade...tänkte ju få en CHOCK!! och att gubben inte varit och gnällt på mej var ju jätteskumt...han e ju inte på topp direkt...med magsjuka än, men han springer ju inte på toa hela tiden endå... så nu e kl 2 på natten och jag e ju rätt så...tja... PIGG!   fan också...

men tror nog endå jag kan sova snart... för denna influensa man haft/har är så seg så man har blivit övertrött eller nåt...

är torsdag & fredag kvar av sportlovet nu... och vi har inte varit ute en enda dag än... såååå TRIST! men är ju onödigt att gå ut när man inte är frisk... då blir man ju endå bara sjuk igen...och nåt sånt vill jag inte ens tänka på! MEN idag har vi alla varit feber fria..så imorgon ska vi väl ta oss ut en sväng...men tror nog vi börjar försiktigt...

kanske jag tom. vågar mej enda till stan och ta ut mitt H&M paket?

har fått vänta såååå länge på det nu...


när jag sov idag tog gubben några bilder... ska sätta in dom här...


  åååh mammas gullunge!!   


  suddig (oftast blir dom det då gubben fotar   ) men ack så gullig pojkis på bilden!!   


  tihi   


  gosingen   


och som vanligt inga bilder på tösen...  hon har blivit så trottsig så hon ska bara blunda på alla bilder man tar...eller så e hon, som sagt, nakenfis.... verkar va VÄRSTA trots åldern nånsin just nu... 5 års?


 

taget för 1 månad senn... vill ju lägga in nåt på gose tjejjen också juhh!!  


GO NATT  

Ovido - Quiz & Flashcards