Alla inlägg den 4 mars 2011

Av erica - 4 mars 2011 22:17

har nog tyngt i mej för många amerikanska pastiller ikväll   

men attans gott var det iaf!!


annat favvo godis är:


       

sååå mumsiga!! skumt nog har jag inte förr gillar fazer choklad alls... men nu är det mitt favvo!? vad skum man blir med åren   


eller varför inte en choklad platta (choklad kaka som det kallas i sverige)


 

Dotterns favvo är denna:


 


chokladigt värre här nu... brukar inte gilla choklad heller    men nu är det bästa godiset jag vet!!

men choklad med MÅTTA ska det vara... inte att man trycker i sej en hel platta... då mår man inte så bäst mera kan jag tro...   

har aldrig testat... inte iaf dom senaste 10 åren!!

Av erica - 4 mars 2011 22:01

 

Av erica - 4 mars 2011 16:43

nu e dom här, mina AMERIKANSKA PASTILLER   

gubben hittade dom på s-market ristinummi !!! Jippiiii

får jag ha min godis dag nu då!   


GRATTIS till min lilla snutte bebis som blir 1 år & 3 månader idag!!   

   PUSSAS   

Av erica - 4 mars 2011 01:53

äcklig film...som dom alltid brukar va... men får endå skratta massor...

vissa saker tokigare än andra...   


 

       


trots att den var rejält äcklig på sina ställen var den endå rolig... så 3 solar från mej   

Av erica - 4 mars 2011 01:29

har dom slutat sälja dom eller vad?? Amerikanska pastiller har varit det ENDA jag varit sugen på nu dom närmaste dagarna, men näpp, finns inte... iaf inte på piffi, s-market smedsby, eller sale kvevlax!?? 

                                         

dom är ju såååå goda... har inte brytt mej i dom på flera år, men nu mitt i allt en dag var det DOM jag skulle ha och INGET annat... gubben försökte va snäll och köpa hem franska pastiller istället...men uäk..dom e ju inge goda alls... men tös åt glatt upp dom iaf   

här har vi ju fredag som godis dag... skulle ju sitta fint med dessa pastiller då, men lär ju inte hända!   

anyway, skumt att man kan få sånt enormt sug efter nåt skillt bara sådär mitt i allt.... 

Idag har vi för första gången på...LÄNGE varit ut, var ute ca. 1/2 timme, men tyckte det fick räcka som en början!! Kändes så SKÖNT att få frisk luft alltså!! WOW lixom   


  sötis mötis   


  mina guldgruvor   


  tihi   


  älsklingar   


  Bumbiiii   


  Benjamin söt   


  mysbullen   


  ute mys i solen   



såå roligt att fota ute!! blir bättre bilder ute tycker jag!


nu lyxfällan på tv3 play och senn sussa!


GO NATT  

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards