Alla inlägg den 14 mars 2011

Av erica - 14 mars 2011 00:16

ja inte blir det nån film ikväll heller...jag som brukar va sånn nattuggla... men det är som bortblåst!! ska väl ta och kolla ett NCIS... senn SOOOVA!!   

ser SÅ mysigt ut då barnen sover så man blir ju riktigt tröttis... eller ÄNNU mera tröttis än vad man redan är...


idag har vi städat hela dagen...städat...städat..plockat...putsat...tvätta
t... och ja, tvätthögen den minskar bara mer   MEN kommer ju aldrig komma ikapp den utan torktumlare... för kommer ju hela tiden MER tvätt så... MORR! engångskläder? finns det?

nåja, tar inget problem på det så... är bara att tvätta tvätta & TVÄTTA! gillar faxx att tvätta och HÄNGA tvätt (sant) så skulle man ha torktumlare skulle det ju va lite trist på ett sätt... ja och så sliter det ju så på kläderna...så JA, klarar mej utan torktumlare... men vi har ju funderingar på att köpa en...men vi får se!

menar vi har ju klarat oss såhär länge...så då borde vi klara oss i fortsättningen också!! egentligen...


har inte orkat tjata nånting på gubben idag om lampan...men imån ska jag ta itu med det   men eg skulle jag vilja vänta och se den andra lampan komma... för att riktigt kunna bestämma mej!! äh, får se det också...   


ikväll var barnens fammo och faffa hit... som förra söndagen... jag är alltid lika road... tja... inte så värst! kommer bättre överrens med många andra om man säger så!


  min stora bebis leker liten bebis   


  och min lilla bebis e sååå nöjd då han fått ta över storasysters MY LITTLE PONY tröja    och rosa kisse (ki som Benjamin säger!)   


ahaaa kissen     


oj mina SÖTÖRON!!


nepp, nu NCIS och senn snarka... inte för att jag snarkar men endå!


GO NATT  

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards