Direktlänk till inlägg 29 maj 2011

min laptop funkar igen!!! JEEEEJ

Av erica - 29 maj 2011 00:02

som jag har längtat!! men har ärligt endå klarat mej rätt bra    men måste nog säga att det är grymt skönt att få sitta ihop kurad under täcket i sängen och natt surfa nu =hihi=

datorn är min vän. min natt vän   


hittade en bild här på datorn som jag hade tänkt lägga in just innan denna kraschade... lägger in den nu istället då.. på min lilla gubbe  


   systers penn & glitter lim låda!!  

fattar inte hur den kan vara sååå himla SPÄNNANDE!!


  dom nya bollarna vi köpte igår!!  

tyckte bara dom var så söta så bara hamnade att fota dom  

gubben tycker jag e sååå knäpp    

men det ÄÄÄÄR jag juh!


  var ut en stund med busungen nu ikväll (syrran inne & är sjuk  )

leka med dock vagn e rooooligt  

(dockan tog han bort dock) 


  min älskling  


   snutte bullen

 


   lilla sjuklingen har blivit data nörd  

 


    Benjamin älskar att läsa böcker!! BIL BÖCKER!!  


   söt!!  


   denna bilden tog jag riktigt just, haha! så rolig bild! (tycker jag)

han verkar älska moster mias dyyyra kudde (80€) och den e ju såååå himla skarp och OBEKVÄM! men nej den ska han sova med!!  

bara han ändrar ställning ska jag nog ta bort den... han kan ju få ont i nacken eller nåt med den där hemska kudden... huuua  


jag ska däremot kolla dom 2 sista desperate housewives för denna säsong!

slutade ju sååå spännande!!

ja, man e verkligen en SERIE NÖRD    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards