Alla inlägg under april 2011

Av erica - 15 april 2011 19:47

ja är väl alltid NÅT inköp   men idag efter vi var efter tösen till dagis 13 så åkte vi till hvc med ekg maskinen... slapp man den!!!!! senn var vi efter mommo, som satt barnvakt i bilen då Belle sov, och jag å Benjamin gick in till citymarket och handlade skor åt honom! satasar inga dyra pengar på skor...eftersom barns fötter har en tendens att växa  


billiga & fina!! och Benjamin total älskar sina nya skor! han går med dom inomhus nu, och byter om då & då... (han byter inte själv men han visar då han vill byta  )


dom jag skickade efter till H&M får jag skicka tillbax då... för nu hittade jag FINARE enligt min smak iaf! och hellre svarta än vita, då det gäller ett litet barn... själv var jag ju och köpte vita skor... får se hur många dar dom hålls vita...nåja, har haft dom i 2 dar nu redan... och ännu är dom vita  


      nu TALANG!!!

Av erica - 15 april 2011 00:09

nu funkar den att kolla på lägre ner, men testar lägga in den igen & se om den funkar här också  



funkar inte denna så finns det som sagt lägre ner.... och ja.. så börjar väl denna funka om nån dag då också... skumt det här!  



JIPPIIII DET FUNKAR!!!

Av erica - 14 april 2011 21:56

 

  Syrrans rum!! DET är grejjer det!!   


   

GOS UNGEN!!!   

Av erica - 14 april 2011 17:48

har sedan 13 tiden idag haft på mej en 24h EKG maskin... den e rätt ... tja... I VÄGEN!!    men nåja, slipper den imån...  

men har endå funkat att vara och handla... va på promenad... bytt bajs blöja   så allt går nog iaf!! kommer inte bli så bekvämt att sova inatt dock... men men...


mommo e här och leker idag! barnen överlyckliga! fammo igår & mommo idag!! WOW!!  

just nu så e Benjamin med pappa i köket å fixar sen middag... och mommo läser typ alla böcker vi har för Isabelle   och jag ska kolla lyxfällan tror jag! har 2 missade program att kolla ikapp... kommer ju ett nytt ikväll! (som jag säkert kommer kolla på play senn också men...)


nu lyxfällan!   

Av erica - 13 april 2011 23:26

tycker han just har kastat sand i mina ögon nu.... men skulle ju såååå vilja orka kolla ett dexter avsnitt nu, när jag inte hann kolla nåt igår... får försöka orka hålla upp ögonen  


Idag har fammo varit här med barnen då jag har varit på hvc... tog hur länge som helst...!! TUR iaf fammo kunde sköta om barnen för dom hade fått såååååå tråkigt annars...


tihi!! liten ska ut på prommis med moster å lånade syrrans sol brills       

  sötis mötis tös!!   


   

gröna mannen     


   söt öra!!   


vann också en body idag på huuto... men sådär i etferhand har jag ju sett snyggare   men nog var den ju helt okej!

BAMSE iaf!!   


  bra att köpa bodyn i storlek 92!!! så har man!  


skrev ju om JNY design igår... här ska jag lägga in lite av deras super fina tyger!!! man får shopping behov bara av att se på dom ju  


         

total älskar dessa apor!!!

skulle absolut vilja ha en röd tröja åt Isabelle & en gul tröja åt Benjamin... eller så tvärtom! jo tvärtom tror jag! Benjamin passar bra i rött! och rött kan små killar ha!! Iaf MIN   


       


djungel tyget har ju Isabelle klänning av & Benjamiin tröja på kommande... men dom andra är också så fina!! (ok inga hjärtan åt lillebror.. det känns lite mera flickigt  )


     


dessa moln e jag totalt kära i också  

absolut grönt åt Benjamin Och rött åt Isabelle... åt vem ska jag köpa blått då  ???

eller är blått finare än grönt...? äh.. inte dagens problem!


nepp, nu blir det nog DEXTER, och senn soooova!!


GO NATT    

Av erica - 13 april 2011 00:21

är helt tokig i JNY design...dom har sååååå fina tyger/barnkläder så man skulle ju vilja köpa allt! men nu har jag iaf hittat en JNY djungel tröja åt lillebror också (Isabelle har ju klänningen) å ville ju med våld ha samma motiv åt dem båda!!!


 

väntar hem den med iver!!!


den där kvälls disco bilden som är i inlägget under e ju meningen den ska SPELA... är ett videoklipp, men fast jag gör rätt funkar det inte... gaah så irriterande!!

Av erica - 12 april 2011 22:28



    GULLUNGEN    

Av erica - 12 april 2011 20:46

Belle har tjatat vad hon ska ha för kalas "utstyrsel"... så vi beställde just det från H&M nu är bara frågan den, HINNER VI FÅ HEM DET TILL KALASET??? help...

annars får vi hitta på nåt annat...


       


(var en flicka på H&M sidan som hade detta, som hon hade fastnat för)


hon har ju också tänkt ha barnkalas... men nu när vi e sjuka har vi inte gjort nåt åt det, så får se hur det blir... jag slipper gärna  


på samma gång beställde jag 2 olika par skor åt lill gubben.. tycker det är SÅ bekvämt att beställa hem från just H&M...så därför tänkte jag att jag gör det nu, för sist vi var å prövade skor var INGEN HIT så nu är det bäst prövningen sker hemma   om inte annat så bäst för mina närver!!


     

dessa 2... dom andra gillade jag inte ens... så varför beställde jag dom då eg? men kommer ju endå skicka tillbax ett par... och mitt i allt är dom fina IRL lixom...jaaa men dom vita fanns ju bara i storlek 24... vilket är STORT åt min lilla grabb... men går ju att pröva... mitt i allt åker båda tillbax! så får man endå åka in till stan å pröva... skiiiit   får nog gubben göra då!! 


har ikväll varit efter mitt lindex paket... och mitt ellos paket! orkade mej inte enda till stan efter H&M... så det tar gubben ut imån! usch... får lite ångest, köper nog för mkt nu...

men som nu... kalas kläder tills man fyller 5 är ju JÄTTEVIKTIGT!! (enligt henne) och skor behöver ju gossen... så är ju eg inget onödigt    väl...?


nej om man skulle kolla dexter... vampire diaries... eller kanske lyxfällan? hmm... måste ta mej en funderare...   

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards