Alla inlägg den 19 april 2011

Av erica - 19 april 2011 23:13

har ikväll varit och handlat hela familjen till PRISMA... hamstrat en massa kalas grejjer... princess duk, princess tallrikar... princess grejer att ha på huvudet... hello kitty ballonger.... serpentiner! u name it    Belle har valt allt själv!! och så stolt e hon också över det... men det är ju HENNES kalas!!  

inget barnkalas planerat än dock... hon har inte sagt mera om det... så får se... verkar som hon e nöjd då dom firar henne på dagis så   inte mej emot  

hon ville ju inte ha nåt barnkalas förra året heller... hon hade sist då hon fyllde 3... och då var det mera "mamma barn kalas" ...

men alla barn e olika... jag däremot hade alltid kalas!! det var ju super viktigt!! hehe



     


barnen på prisma   gubben skämdes när jag börjar fota där   

men då e han ju sånn också, som alltid tänker på vad andra tycker och tänker om allt... jag kunde inte bry mej mindre!!! jag skäms sällan!! 


nu en banan, borsta tänderna... DEXTER!!!

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards