Alla inlägg den 28 april 2011

Av erica - 28 april 2011 21:10

kul att ha... NOT!    hes som en kråka... emellanåt får jag knappt ut ett pip!

har ialla fall idag varit till veterinären med doggen... troligen livmoderinfektion...så hon har fått en hästkur med antibiotika & värk tabletter!!

på måndag får vi veta mera...

hade barnen hos fammo & faffa medan vi var till veterinären (dom bor granne)

efteråt var vi dit och åt middag...

sedan förde vi hem gubben & hunden så åkte vi till stenis å köpte 1:a maj ballonger!!


   


syns väl vems som är vems  ? lillebror dissade mumintrollet för barbapapa... hihi! lite små gulligt tycker jag!!  


     

  min lilla sötnos!!!   


 

HUNGRIG!!!  


 

pappa matar alldeles för lååångsamt  


   

sötnos  


idag kom kärran!! beställde den IGÅR & IDAG kom den! jätte bra service tycker jag!! 

vi har bara testat kärran inne ännu... men Benjamin bara ropade "bi bi bii" då han såg den! han var så lycklig   


    

testar inomhus först  


   

glad bebbe  


   tänk att min biii har RATT   

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards