Alla inlägg den 18 april 2011

Av erica - 18 april 2011 23:39

tv kväll... typ! först "mamma byter bo" och senn "en unge i minuten" enda kvällen jag kollar TV förutom fredag då det är "talang" ... annars kollar jag bara på dvd, eller via datorn program... som lyxfällan och sånt... är väldigt sällan jag kommer ihåg det en torsdag kväll så ... och gillar INTE att vara bunden till ett klockslag... men av nån skum anledning brukar måndagarna funka att jag kan sitta 2 timmar i soffan å kolla.....!!   


Belle börjar trivas bara mer & mer i dagis... och jag är såååå LYCKLIG!! idag har jag på klart nu när belle får sommarlov, hon är sista dagen i dagis 17.6, senn e hon ledig antingen till 1.8 eller 15.8 är inte bestämt än! beror på när gubben har semester egentligen... vilket verkar vara SVÅRT att bestämma  

semester har han ju nu nästa vecka... men det är vinter semestern!!  då är också tös hemma!   


  mina 2 raringar gungar!!     


  Benjamin vinkar baj baj åt pappa som cyklar iväg med vovva  


     Isabelle   


     Benjamin  


nu DEXTER time!! spännande spännande!!

Av erica - 18 april 2011 00:24

känner att jag inte orkar skriva nåt nu... har inget nytt att komma med typ...

lägger in lite foton istället!


  påklädd och påväg och rösta med tytta, mamma & pappa   


 

tog aaaalldeles för länge   


 

hehe nån som försöker gömma sej, men jag ser dina FOSSINGAR!!   

SÖTNOS!!


    

min lilla fotomodell  


nu ser man verkligen att sitsen MÅSTE höjas  


      Belle har bakat kaka första gången  


nu är det dexter time för mej!!

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards