Alla inlägg den 27 april 2011

Av erica - 27 april 2011 22:32

idag har jag köpt en brio pony vagn ÄNTLIGEN!

eller jag har beställt den, får hem den enda till dörren imån eller övermorgon!

=service=


 

hade svårt att bestämma mej för färg... valde mellan blå, röd & svart!!

mest blå & röd... men så tänkte jag blå passar väl endå kanske lite bättre åt en liten kille  ?! anyway, är ju totalt RÖD drabbad nu, men valde endå en BLÅ kärra! NÖJD med mitt val  

beställde på samma gång en brio ratt till kärran, så han får åka brum brum då mamma går  


vann också just en auktion på tradera..skulle vinna samma set åt killen, men med t-shirt & shorts  men det blev såååå j-vla dyrt!!  


     


sötis klänning! kameleont


nej nu ska jag göra mej nattfärdig... å senn kolla dexter, slutade sååå spännande igår natt   bara 3 avsnitt kvar nu på säsong 4!!


Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards