Alla inlägg under april 2011

Av erica - 26 april 2011 21:46

min lilla guldklimp gillar min dator... MYCKET   


  tihi mysbebbe 


vann just också en hemsydd singoalla klänning åt Isabelle (på tradera)

sååå fin! och inte nåt "alla har"


 

146 kr... då är den ju splirrans ny då alltså!


Av erica - 25 april 2011 23:30

FEBER!! fan va jag hatar detta... denna gång har jag även ont i hela kroppen... har sovit massor idag också...... nu när gubbens semester börjar imån, ja då får jag feber!! så himla passande... NOT!

barnen hostar fortfarande ut sina lungor typ...   nåja, hoppas jag e bättre imån... skulle ju vilja va ute och njuta av det fina vädret...

barnen har ingen feber... men har endå haft inne lillebror hela dagen, så han inte blir värre... isabelle går INTE att stoppa så,hon ska ut med våld!!

Av erica - 24 april 2011 20:04

var ju ett tag senn nu jag vunnit nåt (några dar iaf  ) men nu vann jag nåt jag verkligen ville ha åt tösen!!


dessa blev tyvärr rätt dyra... 205 kr... men dom är ju som nya!!! inget billigt fynd men ett dyrt fynd    meeen man kan ju se det så... har ju köpt dyrare fynd   

Av erica - 24 april 2011 19:43

var just och kollade denna på bio med syrran   

ME LIKE   



   )


3 1/2 solar från mej!!        

Av erica - 23 april 2011 23:37

vi åkte rätt tidigt på vår runda... och kom endå hem föst 17.00 idag!!! puuust vilken lååång dag vi haft...

senn kl 18 kom dom efter vår soffa, som jag fick sålt nästan direkt jag satte ut den på findit! så nu e vi UTAN soffa... vääääääldigt tomt i vardagsrummet... men barnen gillade det kan jag lova   

men imån åker gubben & syrran och hämtar hem mina knall röda soffor   


barnen sover som STOCKAR!!! dom har nog haft såna full späckade dagar så det är riktigt "tåfft"   


här e allt godis Belle hade med sej hem  


    määääääääääääääängder!!!! 


lillebror fick djurkex... och bamse tröja.. och choklad,men det ger jag INTE åt honom, tycker han e för liten för det ännu... ja och så fick han en ior  


   mina påsk häxor!!   


    sötaste nosarna!!!     


  min lilla snoris... IGEN!  


     


    min lilla pojk prinsessa ?  


  tihi  


    sötis 


 

 sötis!!


nej nu är det dexter time... senn soooova! sov såå dåligt förra natten då lill killen inte sov då han var så lessen   

Av erica - 22 april 2011 23:38

GLAD PÅSK


 


imorgon är det påsk häx dax... men har lite tjuvstartat här... nej men bara testat lite...  


   mina söta påsk häxor!!   

lillebror helt förskräckt när han ser hur storasyster ser ut  


      


   

 


idag var jag & barnen och kollade på soffor som jag ska köpa! KNALL RÖDA

haha... måste ha fått fnatt... men vi har ju vita väggar i vardagsrummet, så känns så färglöst... och senn jag väntade lillebror har jag haft PIPPI på just rött!!

men rött är fint... och passar ju bra med vitt & svart... har jag märkt, har dom färgärna i badrummet också  

och i sommar ska gubben fixa köks väggarna vita också... så mycket vitt & ja vi älskar vitt, men kan behövas nån färg klick emellanåt  

och jag byter ju soffor mer än nån annan... så...

dessa röda nu e 4:e senn dottern föddes... oops...

men den första vi hade åt vår dåvarande hund Ebba  upp... ojdå...så tokigt det kan gå   och vår andra soffa var bekvämaste soffan nånsin men den var för ljus i färgen för en barnfamilj... så den köpte mamma av mej & jag köpte denna svarta divan soffa som vi har nu... och den satte jag ut till försäljning idag & har redan fått ett bud på den  


vi var också till plantagen senn efter soff "tittningen" och Belle fick för första gången helt egna blommor   så lycklig tjej!!

borde fota dom nån dag...


    ser ju sååå mysigt ut!!  


   busungen halvsover... tog LÄÄÄNGE innan han somnade ikväll... puhh han har sovit endast 15 min på en hel dag... alldeles för lite åt en sånn liten gose plutt  

säkert övertrött, då brukar det ta rätt länge innan han somnar... gosing!


nej, nu är det dexter för min del!


GO NATT   

Av erica - 21 april 2011 23:39

har inte så mkt att säga, har varit en extremt full dag, har fixat å donat inför kalaset... och kl 5 kom gästerna! Belle är jättenöjd med alla sina saker!! lyckat kalas mao!    och så stolt att fylla 5, för då e man ju stor säger hon  

oj lilla vännen...då du skulle veta hur liten du är egentligen  


    Bus påväg hem från dagis!! (syrran e fotograf)


syrran fixar grädden på tårtan  


     sötnos  

     prinsessan  


  öppnar paket från moffa  


   så lycklig  


    Benjamin fick också presenter!!  


   paket av mamma & pappa  


   


   jippiii  


    bla. leksaker som Benjamin fick  


   mammas strössel kaka e sååå god  


   kalas e braaaa  


   Isabelle & mommo  


då har jag också lite foton på grejjerna hon fick...

       


kläderna har jag lite närmare bilder på... såklart  


       

dessa av fammo & faffa


   

av iso mommo

   

dessa bla. av mommo

 

av gambä fammo

Belle som sagt sååå nöjd med alla presenterna, och så bra att det inte bara var leksaker!! Men Belle total älskar ju KLÄDER, så hon var ju skiiiit nöjd   


men tror hon var allra mest glad över baby born dockorna . tvillingarna - hon fick   nu sover hon med dom till och med! eller nej hon sover med pojken & Benjamin sover med flick dockan   hur sött som helst kan jag lova!!

och dom har blivit döpta till Maria & Mathias    lillebror är också suuuuper förtjust i dom nya bebbe   

Av erica - 21 april 2011 07:17

GRATTIS mammas älskling på din 5 års dag!!!


  pussas  

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards