Alla inlägg den 17 april 2011

Av erica - 17 april 2011 10:29

och just vann jag den röda varianten av klänningen/tunikan! jippiii! har jag dom då!


  eller rättare sagt har ISABELLE den   


hur ska jag nånsin kunna sluta shoppa? men tycker det är mer okej att handla beg. på tradera & huuto... mer förlåtligt lixom   eller?

tänkte just tanken om man skulle åka till loppis å kolla läget... men nej lika bra att inte! nog för det är sällan man hittar nåt bamse eller mumin där, men hittar man så kan det ju bli dyrt  

om man skulle fortsätta att städa... och pyssla i "stora skrubben"... ja, och så ska man ju ut på prommis idag... gå och rösta...

pissigt bara att det blåser som attan där ute!!! HATAR blåst!!

Av erica - 17 april 2011 00:02

hatar rubriker vissa dar...!!


usch... tycker jag e helt utmattad efter denna kväll   har städat... plockat... sprungit hit och dit... lite dit... å lite hit igen    fan vilken motion jag måste ha fått  

var ju ut å gick med Isabelle & doggen förut ikväll också... ingen rolig promenad dock, Isabelle grät hela vägen för att hon inte fick cykla!!! hon cyklar för vilt, så vågade inte helt enkelt... hon har ingen trafik vett då hon cyklar... eller innerst inne har hon nog det... men... tja... hon lyssnar inte! 

började iaf på "stora skrubb" städningen ikväll... ska försöka hinna/orka mer imån!


  påväg till stan   


   

bus har hittat en ny favvo lekplats! Soffhörnet!!  


mina små älsklings mossor!!     

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards