Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

!!#@%/%¤#!!

Av erica - 1 mars 2011 00:28

blir snart RASANDE!!!! orkar verkligen INTE med den här skiten mer.....

är så jävla stockad i nosen så kan ju knappt andas!!!! snyter mej, nyser....snyter mej.... NYSER.... STOCKAD! BLÄ!!!

lär man sova gott inatt igen då..JIPPII!...  

måste säga att Isabelle är så gott som helt frisk... hennes hosta har blivit massa bättre under dagen känns det som... så nu är 1 frisk 3 sjuka!!


idag har lill killen spytt 2 ggr... och bajsat betydligt fler!!   stackars liten... snorig som bara den e han också... och hostig...

gubben har han även nu feber (VAD ÄR DETTA FÖR BACILLER DÅ DOM BITIT SEJ FAST ÄVEN I HONOM???) och även magsjuka....!!!

så här länge har vi aldrig varit sjuka förut... känns som vi aldrig skulle bli friska... men Isabelle som var så dålig blev frisk, då borde ju vi andra bli det inom snar framtid också!! man måste tänka positivt!! MEN nåt riktigt aktiv sportlov har vi inte haft ännu....  

men nåja, finns ju inget vi kan göra åt det heller...

men en sak är säker EN JÄVLA SEG INFLUENSA!!


men börjar känna mej lite små shoppingsugen....så nog e jag frisk snart då, HOPPAS JAG!! nåja, viktigast för mej nu e att Benjamin ska få bli frisk... så SYND om dom små när dom måste va sjuka...


hittade iaf nåt på lindex som jag av en skum anledning fastnade för


   

en åt storasyster & en åt lillebror   


först tänkte jag självklart den röda åt Isabelle & den blåa åt Benjamin, men VARFÖR skulle det va så självklart egentligen??

så nu vet jag inte vilken väg jag ska göra det ?! fast nog är det väl snyggast rött åt flicka & blått åt pojke eller?


nepp, nu tror jag nog att jag får ta och sluta blogga.... måste ju se del 4 (åtminstone) av the walking dead.

blev nästan sur igår när avsnittet tog slut!! haha


GO NATT

    

 
 
Ingen bild

Maria S

1 mars 2011 18:27

Men vilken seg flunssa ni råkat på:-( och magsjuka då samtidigt:-( Hoppas det börjar ge med sig snart så ni hinner njuta lite av sportlovet också!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards