Direktlänk till inlägg 27 november 2012

shopping...

Av erica - 27 november 2012 02:34

nu har jag shoppat mycket! 

förra natten blev det mycket köpt på etsy! men BILLIGA digitala saker... så inget man behöver vara rik för att shoppa lixom...


dessa digitala scrapbooking papprena köpte jag!


 

oh, Canadaaa...   


 


 

tag 3, betala för 2! 

Denna med blommor fick jag gratis! (valde den alltså)


 


 


 

tag 3, betala för 2 även här!   


OCH så hittade jag en kladd digitala papper på ebay också, för 1 euro!!


 

kliar i fingrarna!!!

har inte hunnit pyssla nåt alls idag... 


och så var jag till BR leksaker och köpte Benjamins 3 års present!


   

och så köpte jag en klapp åt Isabelle


 


och senn när jag kollade kontot så hade DUBBLA summan försvunnit...

GAAAH!! 

såå irriterande... har visa electron, och det åker ju direkt till täckningsreserveringar...

gjorde så en gång förut också, och det tog 21 dagar innan pengarna kom tillbaka på mitt konto... känns ju si sådär med en så pass stor summa som 67 euro!!! 

måste till banekn imån och försöka få mina jävla pengar...


var också till clas ohlson och köpte en stjärna till tösens rum!


 

älskar ju vita jul stjärnor... nu borde jag ha så det räcker till alla fönster   


och så köpte jag lite brevpapper...


 

  


jah... och så vann jag frimärken på tradera   


 

46 kr!


 

58 kr!


vad köpte jag mer idag...

lite smått och gott... glitter till Belles lilla julgran...

julgrans hjärtan    ljusslinga till lilla julgranen...


får fortsätta shoppa mer en annan dag   


 

tyckte inte tösen om sitt glitter?! hmm... ser ju små sur ut iaf   


ville ha lite ändring hemma... så testade flytta maskros lampan till vardagsrummet iställe... jag tycker den passar bra där... gubben tycker INTE!


 


 

vad tycker DU (om nu nån läser   )

passar lampan här?


värsta är ju att jag är utan i sovrummet nu... MEN går ju att köpa en till maskros dit om det kniper   

lär väl inte få ha maskros lampan här iaf... 

gubben kommer sätta sej på tvären... han är typ kär i fläkt lampan   

usch...









 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards