Direktlänk till inlägg 12 november 2012

FARSDAG!

Av erica - 12 november 2012 02:32

WTF!?? nu är ju klockan sjukligt mycket igen... och jag sov endast 4 timmar förra natten... OCH fortfarande uppe...

får nog ta mej i kragen! men har så mycket att göra!

och mer beställningar kommer det in   

men det är BRA att jag har nåt att göra... behöver ju inte direkt rulla tummarna   


idag... (förut idag.. innan kl 12) var det FARSDAG!

åkte först till Suvi, senn till Malax!

ja och ännu till senn till Gerby med jultidningar... blir rätt jobbigt att ta flera ställen på en och samma dag...

TUR jag bestämt att vi är HEMMA på julafton! hade ju blivit galen annars!

(senn vi köpte huset vi bor i nu, har vi alltid varit hemma på julafton)

PUNKT.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards