Direktlänk till inlägg 9 november 2012

dag 33 av 35

Av erica - 9 november 2012 01:53

mina etikett beställningar svämmar snart över här!   

men det är roligt att pyssla... men värsta är när gubben INTE kan se efter med barnen (lill killen) när jag försöker jobba...det är STÖRANDE... för allting tar så mkt längre då...

men snart snart snaaart... är mitt "jobb rum" färdigt   

imorgon ska gubben åka efter en bokhylla åt mej dit också! får jag börja plocka dit alla mina pyssel saker!

brevpapper, pennor, etiketter, frimärken, printer osv osv


 

har varit till stan ikväll IGEN!!

och idag köpte jag denna "the world"   

har alltid varit fashinerad av världen! vill ju inte ha upp såna här i huset direkt, men i mitt lilla krypin där i princip bara jag själv kommer vara får det va lite sånt här också   


 

köpte också många julkort idag som jag ska skicka till mina brevizar   

endast 0,25 cent/st

köpte mest av dom med nallen & kissen, för dom flesta av mina brevizar e katt tokiga, precis som jag   


 

mina 2 rödingar   

verkar ha blivit bästa vänner!!   


 

puss puss 


 


 

Enough matte!! 

  


 

Beeeeetis   


TYVÄRR dåliga bilder... mitt batteri i telefonen är dåligt hela tiden nu juh...

och är batteriet dåligt blir det dåliga bilder... kakka!!

måste väl köpa nytt...


 

SAKNAR dej Ludde   

har inte sett gulle kissen sedan 7.7 2012 

  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards