Direktlänk till inlägg 2 november 2012

dag 26 av 35

Av erica - 2 november 2012 01:42

mitt i nassen igen... men inatt har jag ångest... pga. många olika saker...så kan inte sova!

är inte pyskiskt sjuk... ifall nån undrar... utan ibland kan en helt vanlig människa ha små problem man måste hitta en lösning på! helt enkelt...


dagens inköp:


 

blir tokig på den gamla... så behövde ny!

betalt och allt... men får hem den först om 2 veckor... TRIST men sant...


var in till lindex gw gallerian förut ikväll... hittade inte det jag skulle ha, så blev en MINI beställning


 

OCH


 

dessa jag ville ha igår, köpte jag idag!


och så en mini order från H&M...


 


rosa örngott åt tösen & turkos/ljusblått åt killen

 

 

2 st    för goa!!


 

och en super fin kökshandduk till MEJ   


slösat lite pengar... men det får man väl när man har ångest...   

iaf har syrran sagt det   


citerar syrran "är man lycklig shoppar man, är man olycklig shoppar man ännu mer" 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards