Alla inlägg under oktober 2011

Av erica - 9 oktober 2011 02:22

har ju helt glömt att lägga in bild på byxorna vi köpte åt tös i fredags...

är ju inte så viktig sak, men kul att se senn... om ett år... eller två... som jag skrev i mitt förra inlägg  


   

eftersom vi hade 5€ alennus på ett kvitto så fick vi byxorna för endast 4,95  

DET satt fint! 

hade ju också trott tösen skulle ha rosa byxorna, men NEPP, inget rosa... dom skulle med våld va röda... har ju inte så mkt kläder som går ihop med dessa, meeen.... får väl köpa då   

Av erica - 9 oktober 2011 01:07

LÖRDAG, och som vanligt om vädret tillåter e vi i lekparken, vilket vi har varit idag!    underbart höstväder med sol!!!  

och den friska luften gjorde susen på barnen dom åt som HÄSTAR när vi kom hem!! TUMMEN UPP!  


     

   (moster & syrran syns i bakgrunden)


  typ favvo platsen vid lekparken  


och skumt nog heter alltid tytta "tytta molly" då vi e där  

tytta = syster


    att gunga med moster mia verkar va ett måste när vi åker till "pakke"  

han hade hellre gungat själv, men det kan han inte i dessa gungor... längre bort i parken finns baby gungor också!


 

  Belle gungar också   HÅÅÅRT!! fniss

  gungar så hårt att stövlarna trillar av  

   tihi  

    

     

  Benjamin lite rädd när dom gungar för hårt...

 

  här går det hårt igen   

  smarta gungor eller hur?

försöka går ju    

  söpöliini  

    spööliini här också   

 

  haha... vad sysslar du me mia  ??

  Belle kommer springandes till baby gungorna   

  senn sitter hon och filosoferar min lilla tös  

  denna testade vi första gången idag också! den hör också till lekparken , men på andra sidan metviken!

  mia sätter igång direkt, SÅKLART  

   och Belle var inte långt efter  

    haha!

  she did it  

     

 

   

 

  gullig gullunge min  

  såhär NÖJD blir man av en suffeli    

snutte bulle belle  

hann också va till mini mani idag!  

      "kåppa" e ju bästaste med denna butik  

    

  Isabelle hittade nånting hon vill ha av tomten  

och jag vill ha denna  

     hahahahahah   


som rubriken löd, blev det verkligen en massa foton! men roligt att kolla på senn igen om ett år... två år osv  

 eller redan nästa vecka, who knows   


Av erica - 7 oktober 2011 01:36

idag (eller eg igår TORSDAG) fyllde min kära syster 29 år!!! GRATTIS hun!!   


  sötis mia   


  hos syrran  


och att JAG hamnar på bild är OVANLIGT... trodde ju inte jag kunde fastna på bild  


    men skiiit där fastnade jag igen!!!


 

  lite suddig tös, men ack så söööt!  

mammas lilla hjärta!!


NYA HITTEN HEMMA:

  Benjamin älskar den! Hade en åt tösen också när hon var liten, men vi slängde just bort den för den var sönder... så köpte ny åt killen!

även tösen leker med den ibland  

och lite lindex grejjs jag skulle vilja köpa... 

     

TIGHTS!!!

tösen har massor med tunikor, och har bara "capri tights" dom heter nog inte så... men iaf   så borde verkligen köpa några såna här så hon kan använda alla sina fina tunikor hon har!!

   

dessa är också söta... MEN vågar nog INTE köpa nåt utan att fråga henne först... hon har blivit så snoffsig på sistone   

nepp, nu mitt i natten ska jag kolla ROBINSON på tv4 play, kollade ju inte det i tv ikväll för vi var på kalas...

hoppas verkligen INTE Hjalmtyr åker hem... gillar honom mest! han e ... speciell   

Av erica - 6 oktober 2011 03:08

spännande film, som ju alla huss filmerna är!!


 

   )   

Av erica - 5 oktober 2011 03:06

shiiiitt va denna filmen var bra!! spännande!!! så najs!


 

        

Av erica - 5 oktober 2011 00:40

att hoppa i pölar gillar väl alla barn?    iaf mina!! hihi

men att leka i dom verkade va lika skoj   


  Benjamin inviger sina nya kura byxor  


   

   gullegubbin  


  bästaste underbaraste i hela väärlden   


     kissona vill å va me å siii  


  Belle & luddisen  


    bumbiii  


  bästisarna  


  LUDWIG  

kunde också ha skrivit chefen, han e chef här  


      MOZART  


 


Belles bästis Mozart   





Av erica - 4 oktober 2011 16:24

  GRATTIS till min lilla trollunge som idag är 1 år & 10 månader!!! 



kan inte fatta att min bebis blir 2 ÅR!!!! om 2 månader!?? vart har denna tid farit??

lessamt...



 

Av erica - 3 oktober 2011 02:51

har aldrig ens tänkt tanken att kolla johan falk film... men en vän till mej, sa att dom var bra, så jag tänkte, ok, testar väl! och den var ju bra!! so 8 more to go!!   


(ja och då kommer det ut ännu fler nästa år!)


 

      

Ovido - Quiz & Flashcards