Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av erica - 16 oktober 2011 16:16

eftersom jag råkade att hitta en jacka där som jag tror jag kan gilla (skickade ju tillbax den förra jag beställde därifrån, den var alldeles för stor =JUBLAR=) så prövar vi igen nu när jag hittade en annan jag KANSKE gillar...

då passade jag på att köpa en tomte dräkt också... så skippar jag tomte pyjamasen... får tösen ha sin tomte klänning och gubben sin dräkt (som jag nu köpte!) och så blev det en lucia klänning åt tösen! börjar ha allt nu   

hade ju velat Benjamin skulle va pepparkaksgubbe, men fanns ingen sånn dräkt, så vi kör på tomte nisse där då också  


   

en sak åt alla  


köpte också en liten julklapp åt Isabelle... har ingen aning om hon är för stor för det eller ej... men vi testar  



jag tycker ju hon känns i rätt.. passlig ålder... men svårt att säga!

återstår att se!      

Av erica - 16 oktober 2011 03:00

ÄCKLIG film!! 


     

    

Av erica - 16 oktober 2011 00:05

bara måste visa upp lite sött jag hittat där nu igen..


   

vilka extremt sötis tröjor åt lill killen alltså!!  

den 3:e skickade jag bild på åt syrran (moster mia) om hon skulle va intresserad som julklapp... hon köper ju INTE leksaker så...  

dom andra två måste nog jag beställa! så enormt söta!!

men väntar på barnbidraget igen tror jag...


 

2 söta pyjamas!! åt killen, men tösen sa också förut ikväll att hon också vill ha en tomte jamas   hihi

är nog mest till julkortet jag skulle vilja ha en åt liten, för han har växt ur sin tomtedräkt han hade ifjol, tösen har däremot inte gjort det...

men skulle ju också va sött om dom hade på sej varsin tomte jamas på julkortet också... såklart  


      

Ovido - Quiz & Flashcards