Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av erica - 23 oktober 2011 23:52

känns som det hela tiden skulle va söndag... och måndag... ja, även tisdag hela tiden, alla dagar hela tiden eg  

men man tänker alltid "vah?? e det söndag IGEN"   fattar inte varför veckorna envisas med att gå så jävla fort...

idag har Benjamin inte haft nån feber, PÅ TIDEN det!!! men då istället har Isabelle fått.... grymma öde, detta går aldrig över!!! SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!!!


 

sånthär rum vill tösen ha! okej hon har ju rosa gardiner... borde bara fixa lite "färg slingor" där... men kanske inte så passande att ha i fönstret än   MEN då igen e ju jag e sånn människa som bryr sej skit i vad andra tycker och tänker... men endåååå! känner att såna där hör mer julen till... 


idag har jag varit på stan igen... börjar få ångest när jag inte vart så mkt med barnen denna helg! men ibland behöver ju även jag egen tid! så är det ju bara...

shoppade inte mkt dock, typ läppglans  

och mat.... och sånt!

syrran shoppade nu iaf en snacks skål som jag prutade ner åt henne på mini mani   hehe


nepp, om man skulle ta och kolla en film... har många nya nu att se!! najs najs


  

Av erica - 23 oktober 2011 01:31

jaaaaaaaaaaaaa, beställer ju hela tiden nåt, men nu hade dom ju rea på cars tröjorna, så var ju lixom TVUNGEN!


 

dom åt lilla bumbilina  


 

mössor åt kidsen!


   


         och vantar åt mej! gulliga eller hur  ?? hehe


Av erica - 23 oktober 2011 00:55

äntligen blev det av! förra lördagen när det var meningen jag skulle dra med mej peter på bio så var jag ju sjuk! så idag åkte vi istället!

BRA FILM!


 

        

Ovido - Quiz & Flashcards