Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av erica - 22 oktober 2011 02:43

har mina 3 favoriter just nu!!!       


Av erica - 22 oktober 2011 02:39

Av erica - 22 oktober 2011 01:37

blev bjuden på det här för nån dag senn, och bara en stund senare avbokade hon   men hoppas snart på en ny inbjudan, för detta "partyt" tilltalar mej!! INTE några ljus partyn! eller tupperware eller sånt "skit"    


detta vill jag ha!!!


såå jävla fint!!


på tal om partyn... är bjuden på ett ljusparty, vad heter det nu igen...?!

PARTYLITE.. är bjuden på det på tisdag... brukar inte gå på såna partyn, men denna gång har jag faktiskt tänkt pallra mej iväg...

lär inte köpa nåt... hoppas jag  


ikväll har jag varit  på stan med syrran, köpte en jacka! sååå jävla fin jacka! syrran köpte samma! har inte orkat fota den dock...

men hittade på h&m online... 


   


snygg eller hur  ? iaf jag å syrran var nöjda med den!!

fanns också gråa men vi tog båda svarta... man ser smalare ut i svart eller hur var det  ?

bästa köpet åt mej på lääänge!!

nu skulle jag bara vilja ha en svart fluff mössa också  

vad nu "fluff" mössa är då eg... men jag menar en STOR svart mössa!  

Ovido - Quiz & Flashcards