Alla inlägg under oktober 2011

Av erica - 16 oktober 2011 03:00

ÄCKLIG film!! 


     

    

Av erica - 16 oktober 2011 00:05

bara måste visa upp lite sött jag hittat där nu igen..


   

vilka extremt sötis tröjor åt lill killen alltså!!  

den 3:e skickade jag bild på åt syrran (moster mia) om hon skulle va intresserad som julklapp... hon köper ju INTE leksaker så...  

dom andra två måste nog jag beställa! så enormt söta!!

men väntar på barnbidraget igen tror jag...


 

2 söta pyjamas!! åt killen, men tösen sa också förut ikväll att hon också vill ha en tomte jamas   hihi

är nog mest till julkortet jag skulle vilja ha en åt liten, för han har växt ur sin tomtedräkt han hade ifjol, tösen har däremot inte gjort det...

men skulle ju också va sött om dom hade på sej varsin tomte jamas på julkortet också... såklart  


      

Av erica - 15 oktober 2011 22:36

mycket på franska & tyska i denna film... och smått störande när man inte hade textning...   och inte fattar nada!! haha

annars bra!


     

      


Av erica - 15 oktober 2011 22:32

har inte igång min laptop nu igen... för min strömkabel som var 2 veckor brann upp!!!! snacka om att man blir irriterad!!! förde den tillbax till multitronic i torsdax och har inte hört nåt därifrån senn... och ingen ny fick jag heller! lite dålig service tyckte ju jag... 


därför jag inte orkat uppdatera bloggen... gillar inte att sitta på den stationära datorn lixom ... 


feber fick jag igår också... mådde pyton igår, men idag har jag mått betydligt bättre! jipppiii


Av erica - 12 oktober 2011 01:36

ikväll just innan prisma stängde var vi och köpte en ny vinterhalare åt lill gubben, första köpta vinterhalaren till honom    den han hade ifjol var ju den i mamma lådan! men nu när man fyller 2 har man ju växt ur den!

han fick själv välja på blå eller grön, och han valde blå  


   

  sötörat!!!   


då är det bara nya vinterskor som gäller då...

Av erica - 11 oktober 2011 00:05

är ju ennu några dar kvar till 4 dec då min lilla prins fyller 2 åring   

men köpte igår kväll hans present färidgt, så jag bara inte skulle bli utan! eftersom jag hittade nåt jag VERKLIGEN ville köpa åt honom!


 

verkligen nånting som passar min prins!  

dyrt & bra  


och på samma gång beställde mommo en present åt honom också!


   

han kommer bli så ivrig  

mitt lilla sötöra!!  


då får jag börja tänka på julklappar då... snart bara 2 mån kvar! och hatar att stressa i sista minuten! 

Av erica - 10 oktober 2011 00:49

fick ju 10% rabatt...    sånt är ju svårt att motstå, nejdå men tänkte köpa ett par till av dom byxorna vi köpte istan! bara att rosa denhär gången!

och såklart blir det ju alltid mer än det man har tänkt..


     


   

och varsin sånn, fleece, dessa kommer va sköna att ha på sej i vinter då det är kallt!!


och så har ju tösen länge tjatat efter ett häst halsband, så köpte även det...


 

fick iaf 4,50€ alennus! bättre än inget   


blev inget (förutom mössan) åt lill killen denna gånge, men då ska han ha vinterhalare, så det får vi fixa istan senn nån dag!

vi väntar ju inte vinter än....   

Av erica - 9 oktober 2011 23:45

har haft ont i magen hela dan, vet inte om det är nån släng av magsjuka, för har mått extremt blä mellan varven... och nu har jag blivit snurrig också (kan ju komma från min nacke som e så spänd!) jaah, int ede lätt att va gammal    en massa KRÄMPOR!! jag känner ju mej så ung... men jaa...


  här gillar mozart att va, vamt och skönt!!  


   mys  


   "lill flickon" Benjamin kockar  

äh, han e min PRINS, fast han har på sej en gammal stora systers pony tröja   OCH har långt fint hår  

men nog liknar han ju sin syster då hon var liten  


  sötis  

     

SKIT när min telefon tar så dåliga bilder!!! gubbens telefon tar betydligt bättre, men väldigt sällan den är ledig...så får nöja mej med denna! har ju också tänkt köpa en systemkamera för att jag VERKLIGEN älskar att fota, men vet inte om jag ska lägga pengar på en sånn nu... får se! blir ju isåfall till jul...

man kanske kan köpa en billigare också! återstår att se! ALLT e väl i princip bättre än en telefon kamera  

MEN drömmen är en systemkamera, så hoppas jag har råd!!! vill ju haaaaaa! så eg är det väl lika bra att köpa en sånn istället för nåt annat tjaffs man endå inte är nöjd med!?

svammel    

   

Ovido - Quiz & Flashcards