Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av erica - 30 oktober 2011 01:06

har idag fotat mina tomatar!! JA, är ett tag till julen, men ville få det fixat nuuuu... får nån stress om jag ska ha allt till sista minuten ju! men nu är det fotat en heeeeeeel massa och fått julkortet fixat! jippiii


           


min lilla tomte prinsessa!!!  


 


och min lilla tomte prins!!!  


fick TYVÄRR inte lika många bilder på honom, han kan knappt sitta still en sekund   men e nöjd jag fick några iaf! 

har förminskat bilderna, dom är annars sååå stora! därför bilderna e så småa, avkapade  


       


fick muta barnen med lite kaka för att dom skulle orka bli fotograferade  

nåja, med alla bilder jag fick, så fick jag ihop till ett julkort iaf  !!

    

       bumbilina  


idag (eller eg igår eftersom kl. e över 12 på natten...igen) så tapapde tösen sin allra första tand!!!  

var nog det värsta hon varit med om verkade det som... men nu efteråt e hon lättad att den e borta  

gulltantton min!!  


igår natt, när jag satt och slö surfade hittade jag mera fint på H&M...


           

bild 1 & 2 fina vinterskor åt tösen! hon har själv pekat på dom rosa! 

bild 3 skulle va söta åt lill gubben, dom han fick ifjol lär nog inte gå på hans söta små fossingar mer... tippar jag! 

bild 4 skulle va fina till julfesten! 


denna klänning var också fin till ex. en julfest... MEN har på känn det tycker INTE tösen  

tror hon med våld har bestämt sej för den andra jag visade igår! hehe


nåja, är ju inte jul än!!! tack och lov har mkt att fixa än!! 


  

Ovido - Quiz & Flashcards