Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av erica - 19 oktober 2011 02:27

idag (TISDAG) är ju onsdag eg nu för sitter ju som vanligt uppe och ugglar om natten... MEN nu sitter jag uppe för att killen INTE har sovit! han somnade just!!! hjälp!!!   men han har feber i kroppen... IGEN... så ska ringa hvc imån bitti och höra vad dom tror... febern går inte över 38, men endå för högt för honom! menar 37,9 på min kille är FEBER.. han har ju annars 36,6 typ!  


glad att få ha strömkabel till laptoppen igen!!!  

fick en vit denna gången! så nu har jag svartvit dator   hehe

hoppas denna vita kabel ska funka bättre än mina 2 svarta då! börjar ju bli LESS på det här lixom...!! nåja, glad att det bara är kablarna och inte själva datorn!   


råkade just beställa en JULGRAN från netanttila  

ska lägga till mer varor i köpkorgen imån, tror inte jag orkar nu... men vem vet, har dunderhuvudvärk så lär endå inte kunna sova!  


 

här e vår nya julgran!! VIT! jajjamensan!!

inte världens största gran, bara 150 lång... men får ha den att stå på nånting i värsta fall, men en vit gran skulle jag ha! PUNKT.

det här VITT har tagit mej på hjärnan!!  




Ovido - Quiz & Flashcards