Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av erica - 2 oktober 2011 01:05

verkar ha blivit en grej vi gör på helgerna...    beror på vädret hur det blir imån! men eg... finns ju inget dåligt väder, bara dåliga kläder!  

okej, för barnen ja, dom har ju kura kläder, men det har inte jag!  

nåja, morgondagens problem...


   

 

 

 

mina små sockerbollar!!!   


när vi kom hem från lekparken började jag reda upp skrubben som Benjamin faktiskt fått att se ut som ett bombnedslag!  

(eftersom jag tycker det är FULT att ha dvd:n synligt, så har jag allt sånt också i skrubben med sängkläder, filtar osv) så nu fick jag alla dvd:n på plats igen också, och så flyttade jag UPP dem ett hack   är det inte lika många små tassar på dem      


  barnens filmer... då har dom betyyydligt mera, men dom har jag i mappar!


  och alla mina filmer också!!

nåja, kanske inte perfekt, men man slipper ju iaf in nu!!   


idag fick vi tillbaka MOZART!!!!  

han hade vart borta nästan 2 dygn... snacka om att vi var oroliga här hemma...ännu till när det är tösens bästa vän!! men då fick jag ett tips av en vän om en findit annons "vems e katten" och kände direkt in på beskrivningen att det var vår mozart!!  

åkte direkt och hämtade hem honom!! och direkt han såg tösen kom han springades som han skulle ha

haft eld i baken!! dom e verkligen helt oskiljaktliga (eller hur det stavas)! har aldrig sett nåt liknande förut! BÄSTISAR!!    


  våra sötis kissor!! (en ailien katt  )

      

Ovido - Quiz & Flashcards