Alla inlägg under september 2011

Av erica - 7 september 2011 03:11

bra film!! det får en att tänka till lite hur bra ens liv egentligen är!  

alltid bra med såna filmer emellanåt!


 

        

Av erica - 7 september 2011 00:08

har en extremt pissig hosta nu igen... (igen och igen... men känns som det var nyligen jag var sjuk... fast det nu är flera månader senn... men månader, vad är det!!) nu har jag iaf så GRYM hosta så jag trodde jag hostade sönder en lunga igår natt... fick enormt sjukt!!!! kunde knappt röra mej... men på morgonen var det borta, för att återkomma ikväll igen    vete fan vad det är... det vet jag att det tar SJUKT iaf... blääää

nåja, börjar de inte gå över får jag nog ringa hvc....


annars e det små febrigt här ÄNNU... inte så hög feber men så pass att jag inte vill skicka tösen till dagis iaf... fattar inte varför allt e så LÅNGDRAGET i detta huset...


äh lika bra att hosta vidare.... snark....


Av erica - 6 september 2011 03:01

var faktiskt helt okej... skit äcklig som dom alla är förståss...



      

Av erica - 5 september 2011 22:13

igår (kunde inte blogga för bloggen var stängd pga. underhåll, så får göra det nu! )


beställde en mängd filmer  


     


dessa två kommer direkt, dom andra är förhandsköp


       


bridesmaids åt mej!! barbie filmerna åt tösen & cars 2 åt lill gubben   

Av erica - 5 september 2011 13:36

helt okej film... lite väl äckliga scener emellanåt dock...


 

      

Av erica - 4 september 2011 14:22

nu när jag har varit sjuk under heljen har jag gått ner YTTERLIGARE 400 gram! JIPPII! men har verkligen knappt fått i mej nåt.... annat än nån banan & glass... det är enda typ! började gå ner i vikt "på riktigt" 5 augusti, så nu på en månad har jag gått ner 3,5 kg!! JIPPII

skulle ju gärna ha fått vara mer...men är super nöjd iaf! folk säger också att det SYNS, vilket ju också känns toppen  

men 3,5 kg känns iaf... byxorna har blivit lite lösare bla! 


Av erica - 2 september 2011 23:55

inte så mkt minus denna veckan men jag är nöjd    självklart hade jag ju velat gå ner typ 6 kg, men lär ju inte hända på en vecka, men så länge det går ner e jag nöjd!!

har alltså nu gått ner 3,1 kg!! när man säger så känner jag mej ännu mera peppad!! 6 kg till nu så har jag nåt mål 1!! LÄNGTAR och hoppas det ska va snart!! om några månader iaf!! =håll tummarna=


här e det en sjukstuga nu igen... Isabelle blev sjuk på onsdag kväll... och jag blev sjuk idag! har JÄVLIGT sjuk hals... lite öronvärk , nyser massor osv, men ingen feber än... fast jag har frossa!! hoppas gubbarna klarar sej, MEN Benjamin har nog vart snorig idag.... suuuuuuuuuuck!

Isabelle klarade 1 1/2 vecka denna gången, sist var det ju bara en dag, så var ju betydligt bättre denna gången!!


  mamma & lill gubben hade mysdag i sängen  


   påväg på dags promenad igår !


  tösen på onsdag innan hon fick feber !

(har lånat min mössa  )

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards