Alla inlägg den 11 september 2011

Av erica - 11 september 2011 02:15

ett sånt vill jag ha!! och nu när jag bestämt mej för ett sånt kommer jag nog att köpa ett ... nångång... snart hoppas jag    ett måste är ju att det ska vara VITT!


 

   ett sånt!!! ingen skillnad vilken av dom eg, bara nån!! VILL ha!

syrran har också ett sånthär soffbord, bara att mörk brunt... kallas väl nåt i träslag? men har ingen aning... är så faschinerad av hennes "bord" så jag bara behöver köpa ett själv också!!


och en sånn här matta skulle jag vilja ha under!


  bara att mer fyrkantig och stor lixom  

är på grymt inrednings humör nu mitt i natten!! hihi


har också spanat in lite lampor... är ju den "gamla vanliga" som jag kollat in länge... men också en ny skönhet   


  DENNA!!! så jävla fin alltså... och DYR!


   


mums!!!


 

denna gillar jag också... men den känns rätt så liten!

stora maffiga lampor gillar jag!   


borde nog åka till anttila i stan och kolla in den andra här... och hoppas den finns där! för detta är nog en lampa jag borde se LIVE  

den första kan man mera tänka sej hur den ser ut, eftersom man ser bilder hur den ser ut i ett rum !! 


  så söta små lådor att ha tex. hårband och sånt i!!

VILL HA!! billiga var dom också! vet bara inte var jag skulle ha dom... dom är ju så söta så dom borde ju synnas lixom... men passar inte in annat än i tösens rum isåfall   men söta var dom iaf!!

har också kollat in lite sängkläder nu ikväll...natt   och nu när man har torktumlare så tvättar jag och sedan tumlar direkt efter... och tillbax i sängen! så tror jag ska ta och ränsa i mina sängkläder & köpa nåt nytt att ha istället... behöver ju eg bara ett set lixom... med risk för att tröttna...

och ännu till när jag har kollat på RETRO ... då är ju risken ännu större att tröttna  

   så jävla snyggt!!! fattar INTE vad som är fel på mej... brukar inte gilla sånthär... iaf inte förr... för länge senn!

  detta var ju okej också!

jag kollar på priset nu också, billigaste som jotex har typ! men endå dom jag fastnade mest för (förutom dom helt vanliga vita)

har också 2 söta Belle kisse bilder!

  man undrar ju vem som njuter mest... Isabelle eller Mozart  ?

verkliga   BÄSTISAR 

     

man borde väl sluta drömma sej bort i inredningens värld nu och sova lite emellanåt  

börjar till och med bli trött...   

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards