Alla inlägg den 12 september 2011

Av erica - 12 september 2011 01:40

MEN mkt prylar rikare   fy nästan så jag har ångest nu hur mkt jag shoppat....

ooops.... men TUR är det ju 14 dagars retur rätt om man ångrar sej  

blev iaf en beställning till jotex (50%) och det bara måste man ju använda.... så det använde jag på lampan då...


 

är den ful, skickar jag den tillbax! vet ärligt inte ens var jag ska ha den  

men när den kostat 179 och man får den till 50% måste man ju köpa den!!! eftersom jag nu har dräglat på den så länge... men gillar jag den inte åker den tillbax!


blev det gardiner som vi ska ha vid ett skåp i HK, som "skydd" för att inte visa allt innehåll i skåparna typ! har inga dörrar där nämligen... borde nog bli bra! vitt och fint! som allt annat!!


massor av köks handdukar köpte jag, finns ju alltid massa BILLIGA på jotex!! och våra har en tendens att få ben...!! (nej, gubben smutsar ner dom extremt när han renoverar nåt, och jag slänger dom! vill inte ha fläckiga handdukar!!)


och så blev det "sängkläder" och tog mitt förnuft till fånga och köpte det vita!!


 


sådär ja, var ju inte så mkt! hela kalaset gick väl på bara 138 euro eller nåt... men endååå...

blev ingen matta från jotex, hittade en finare på ELLOS! en VIT  


   stor vit fluffig matta att ha i vardagsrummet!! och ovanpå den en arkkupöytä!!! fan va snyggt det kommer bli!

bara jag hittar en arkkupöytä först då... dom finns, men dom vita är slut just nu! får åka och beställa en sånn imån också...  

så nu är det FÄRDIGT shoppat på LÄNGE!! 

inga filmer eller annat skit... har ju endå förhandsbokat allt som "behövs" nu så  

shopoholic... nej vaddåå!?  


MEN en tröst är ju att jag endå inte slösar lika mkt pengar som syrran... okej då har ju hon en betydligt bättre inkomst än mej också men...

hon köper ju bilar, sängar... osv     


Av erica - 12 september 2011 00:06

fattar inte varför jag har det emellanåt... men är så JÄVLA STÖRANDE!!!

kanske det har med flunssan att göra? kanske inte... onödigt är det!!!

börjar bli i bättre skick nu, men är nog ännu snuvig & hostar... likaså barnen! killen har blivit MER förkyld mitt i allt nu igen också... så det svänger och har sej! BLÄÄÄ

nu vill jag va FRISK och att barnen också e friska så vi kan va ute & GÅ igen!!! LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!! man kommer ju säkert ha toppen motion igen nu då... när man pausat med motionen säkert 2 veckor innan man börjar igen... suck!


  lill humlan  


  tycker Mozart ser lite små sur ut.... men LOVAR han njuter då "mamma" leker med honom  


   är ju så sött så det finns ju inte  


     


lite "belle pyssel"


hon byggde en duplo djur butik   och dekorerade ett kuvert, blev ju sååå fint!! 


om man skulle logga in på JOTEX och shoppa loss nudå   

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards