Alla inlägg den 10 september 2011

Av erica - 10 september 2011 01:58

nu funkade det! tror bara sidan var morgontrött imorse 8 tiden då jag ville shoppa! haha


beställde 4 saker, men lär få bara 3!? helt skumt... nåja, 3 är bättre än inga!


     

dessa 3 borde komma typ direkt... den 4:e grejjen stod det skulle komma i slutet på september... MEN nu syns den inte ens på "min egen H&M sida" snark...


 

denna!! nåja, återstår att se... och kommer den inte så kanske vi hittar den i affären istället! för lite små söt var den ju allt!

Av erica - 10 september 2011 01:11

NU HAR JAG HITTAT DEN  

inte för att jag är på jakt efter fula lampor, men råkade bara se den idag när jag var inne på jotex och kollade vad jag skulle köpa för min 50% haha  


      

ALLTSÅ KOLLA!!! fy 17! vet jag haft exakt samma fast golvlampan att visa upp här innan! anyway, världens fulaste lampor!!

finns ju säkert nån stackare som gillar dom också  

nåja! smaken är ju som baken! TUR DET! för hur trist skulle det va om alla tyckte precis som jag...


imorse tog jag en shopping tur till ellos! blev 3 saker!

en jacka som dom hade på rea som hade kostat 139,95 nu betydligt billigare!!


   

återstår ju att se då hur den ser ut på riktigt   spännande!!


   

och detta åt barnen! pyjamasarna åt lill killen, sålde just exakt dessa på tradera, som han hade växt ur! så nu blev det samma men i större storlek  och såklart en KISSE åt lill kisson   snart blir min lill fröken en katt hon med  

katter e ALLT just nu!! så var jag också då jag var liten... katter var bäst! senn blev det hundar... nu e det både och     


skulle också beställa nåt från H&M men då kom det error... blääää... har inte orkat testa igen, man kunde kanske åka in till stan och se om det finns det jag ville ha! 2 par tröjor å fingervantar i rätt kulör   haha!

är PETNOGA det där!!

---------------------------------------------------------------------

denna är ju endå bara lite bra...  

   

  

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards