Alla inlägg den 8 september 2011

Av erica - 8 september 2011 03:13

var helt okej... inte den bästa huss filmen men...


 

      

Av erica - 8 september 2011 00:19

nu har jag IGEN vart inne på sidan och hittat mer "fynd"  


                   

SUPERSÖTA KLÄDER!!


bild 2 tänkte jag genast på... men för att vara SMART så tror jag att bild 3 skulle va perfekt åt BÅDE tösen & killen!!   

bild 3 hade jag gärna önskat åt barnen till julklapp, för pyjamas e ju en perfekt julklapp eller hur ?   och i stora storlekar också så man har!! lager e bra   

bild 4 däremot har Isabelle sagt bestämt hon önskar av tomten   men 2 pyjamas till julklapp e ju inte fy skam det heller... används ju alltid lixom! (okej hon använder nästan hellre nattlinnen, men när det är riktig vinter e dom nog poppis dessa "jamasar" ) 

bild 5 vill hon jääääääääättegärna ha till dagis   hon älskar velour!!

bild 6 har jag försökt köpa åt henne, men NEPP det dög inte   har min tös börjat växa ur bamse åldern...?

bild 7 kom det genast NEJ... alltså har hon nog växt ur bamse åldern... FAST hon ännu använder det hon har hemma... men det räcker väl, hon vill inte ha mer helt enkelt!?

bild 1,8 & 9 är söta, men inget jag tror jag kommer köpa endå... men vem vet  


   

denna skumma grej ville belle ha med motiveringen "men mammaaa, jag tycker ju om både blommor och kaniner" haha  


   

dessa 2 skule jag vilja ha åt liten! den andra tror jag det blir! OM den finns kvar den dagen jag bestämmer mej för att shoppa loss  


   syrran plockade min säng FULL av leksaker då jag skulle gå och sova....


  ROLIGT ROLIGT  


   "lill flickon" lyssnar på elektro pop i mina hörlurar  


(är jag sjuk i denna familjen lämnar all tvätt, och då tar man vad man haver... ÄVEN ROSA!! tror inte killen lider direkt...)


   


    


idag har vi varit med barnen till hvc, kollade öronen! TUR var dom SÅ fina!! har barnen feber ännu imorgon ska vi till läkare på fredag sa sköterskan...! hoppas INGEN feber på hela dagen imån!!!

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards