Alla inlägg den 23 september 2011

Av erica - 23 september 2011 02:44

sidan funkade igen, så nu har jag beställt bara åt tösen därifrån då    blev samma summa åt dom båda också! några cents skillnad! hihi


           

dessa saker!! hon ville ha mer när vi kollade tillsammans förut idag, men detta fick räcka för denna gången!  

bild nummer 2 beställde jag sist också, men den kom INTE, blev nåt knas med den beställningen... så nu beställde jag den igen! 

Av erica - 23 september 2011 02:13

men endå sitter man och surfar... kämpar emot    sånn har jag varit senn jag var liten! så länge jag kan minnas iaf...

tro det eller ej, men mina barn e likadanna  

gulle trollen!!   


var just in till lindex & shoppade, blev bara åt killen denna gången, för inget verkar duga åt tösen just nu  

(men däremot från H&M ville hon ha nåt, så shoppar därifrån imån då)

detta köpte jag iaf från LINDEX åt liten...


           

super toppen att det finns bamse bodyn i storlek 92 också! dom passar perfekt till vintern!! en till vanlig bamse tröja e toppen, bil tröjan såklart & kura byxor!!! han har inga än, men nu när det bara regnar fick jag nog ta tag i det och investera i ett par....   klart att alla barn ska ha kura kläder, har bara inte blivit av att köpa byxorna... jackan däremot har han ju haft länge!

men nästa vecka anländer ju även byxorna så!! toppen!!


tar jag H&M beställningen imån... för alltid då jag ska beställa nattetid uppdaterar dom ju sidan   är väl meningen folk ska sova denna tid så  


idag... eller eg igår (torsdag kväll) tog jag kidsen & syrran & gambä fammo och så åkte iväg till södra finland (malax)   och firade pappsen som fyllde 57 år! 

lill gubben längtade som bara den efter "boffa" som han kallar moffa SÅÅÅ SÖTT!!  

moffa har så roliga "bilar" i garaget... sin BIL som e såå stor och fin (enligt killen iaf) en TRAKTOR, sitt gräsklippare, snöskoter... ojoj, paradiset för min lilla kille  

SÖTUNGE!!   

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards