Alla inlägg den 17 september 2011

Av erica - 17 september 2011 00:57

har inte skrivit nåt, har vart jobbigt... orkar inte gå in på det heller...

så hoppar över det och lägger in lite bilder istället...


  OJ så trött man kan bli!!  


  gullungen   


  sötnosarna  


   lill kvinnan tållar iväg  


   sötöra mumsar på äppel  


   

    

    

    

    

     

    lessen liten älskling  

    

   dessa köpte mommo åt tösen igår, gissa vem som har PYSSLAT  

mååånga halsband & armband rikare e hon  

till och med jag fick ett idag!

    sååå fint  

mitt lycko armband!! 

denna kom idag!!! jag = SKIT NÖJD!!!

 

den från tvins gillade INTE jag !!! fy... får försöka sälja den på findit eller nåt... alltså den funkade ju, men tog såååå länge att raka sej med den...

(prövade alltså gubbens!!)


 det där ellos paketet jag beställde verkar inte ha gått igenom...? (det med julstjärnorna)  finns inte i min beställnings historik...!? tänk om jag råkade glömma att trycka på beställ?! man vet aldrig med mej  

återstår att se om det kommer! får annars beställa igen...

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards