Alla inlägg den 22 juli 2012

Av erica - 22 juli 2012 01:38

 

denna borde jag nog köpa!! söt


 

däremot denna fastnade jag inte för...

vet inte varför?


 

söt, men vet inte om jag kommer köpa den... får la se!   


 

supersöt, men 116 passar inte på tösen mera!   

(inte iaf bamse tunikor!)


 

så jättesöt!! men passar inte 116 med bamse tröjor heller...


 

denna har hon själv sagt hon vill ha   

hon ÄLSKAR dalmatiner, precis som jag när jag var liten! rätt intressant...   


 

dessa var hon helt såld på också!!


 

och såklart dessa   


 

dessa gillade hon också! tösen borde få mera strumpr, så vem vet   

men väntar nog på barnbidraget   


jaa... och så till dagens produkt... som inte alls har nåt med lindex att göra, men endå!


Amplified - Amplified Motley Crue Sweat Jumper hos Mylovebasket

mötley crue jeeee   



Av erica - 22 juli 2012 00:34

krokarna fanns endå! jippiii

(funkade när jag skrev in koden från katalogen)


     

och skor åt liten, OM jag gillar dom... sällan jag vill ha skor jag beställt... brukar vilja se dom live... men får allt testa, fick 25% på dom så, måste ju nästan då   



Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards