Alla inlägg den 16 juli 2012

Av erica - 16 juli 2012 01:13

sitter och flyttar över en massa saker från min gamla laptop till min nya... är verkligen mkt som ska fixas nytt till denna...men det är bara roligt! och det roligaste av allt är ju att denna är så fans FRÄSCH!!! NYTT ÄR NYTT!!


 

har pysslat lite...   

hade tänkt köpa en VIT ikea stol, men den lixom dög endå inte... så då tog vi en gammal pinnstol jag fick av fammo och målade den LILA! denna är tösen super nöjd med!!! 

får inte vara några hjul eller nåt "extra"   

jag tycker stolen blev fin! bilden är dålig dock... hade knappt batteri i telefonen... och då funkar inte blixten... (enda dåliga med min samsung! men det är förlåtligt endå   )


 

målade också om min lilla röda stol   

denna var min när jag var liten...   

men målade bara om den... den var SLITEN... nu är den söt igen   

Benjamins älsklingsstol   


 

kunde INTE låta bli... har ju en, men den var så liten, så nu hittade jag en större!!

denna är jag mega nöjd med!! försöker sälja min gamla på findit... få se om nån vill ha den!

och som vanligt har jag inga tidningar i mina magazines... utan bibba böcker!!!   


 

såååå perfekt   


 

sötnöt!!


 

  


 

lill kvinnan har blivit stor, kan gå ut på prommis med Ronja   

hon är STOLT!!

(lite behöver jag hjälpa till då vi går via "bocka bessan" för då får Ronja panik!! annars funkar det bra)


så tar vi väl dagens produkt på samma gång då   


Glitzy - Jen Star Sweater hos Mylovebasket

så FRÄCK!!!

vill ha!!


och igen... bara att klicka om du vill köpa!   





Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards