Alla inlägg den 23 juli 2012

Av erica - 23 juli 2012 02:44

  


Adidas - Tröja Originals hos Mylovebasket

vill ha!!


vill du? klicka och köp nu!


Av erica - 23 juli 2012 02:16

tycker jag har en period nu när jag knappt sover nånting... fattar inte mej på mej själv emellanåt   


idag har jag varit och städat till mamma, och senn har jag haft plocka, städa feeling hela kvällen hemma också!! sååå ROLIGT att städa vissa dagar!!   


men nu börjar jag nog faktiskt känna mej lite trött... får lägga in lite bilder nu då och senn sussa!


 

denna bilden är tagen för flera dar senn men tycker den är så söt   

alla kissor förutom Ludde... han har nu inte varit hemma på 2 veckor!!   

han var ju hemma efter 1 vecka... 1 dag... men nu är det 2 veckor senn...   

fattar inte varför...? han älskar ju sin mini matte... och gillar alla sina kompisar?!

han ligger ju gärna och myser med dom osv....

lessen blir man...


 

sötaste vivaldi i hela världen   


 

kompisar   


 

tihi   

min lilla POJKE har syrrans cykelhjälm OCH syrrans gamla my little pony t-shirt på sej   

och läser en favorit - mats mus


 

bus med pappa   


 

Belle bus   

(gubben har tagit bilden... hans telefon...)


 

  


 

nu har jag tagit bort LED lampan... den lyste vitt, VISST, men inte tillräckligt starkt för mej...

vanlig lampa is the shit!!   


 

av nån skum anledning fastnar ronja på typ alla bilder   


 

tittuuut en liten söting   


 

fan... nog är min maskros lampa fin   

skulle såååå gärna ha velat ha den i vardagsrummet... men nej, där ska gubben ha en äcklig fläkt lampa...

UGG


 

söndax mys   


 

köpte mera ramar på ikea... men ska bara ha proffs foton där...

typ dagis foton   

inga "hemmatagna foton".


 

mina hus är flyttade... finns olika orsaker...en är iaf att en liten här i huset INTE kunde låta bli dom på öppna spisen   

men ingen fara... där hänger dom fint   


 


 

gillar ... hus   


nu ska jag pröva hur bra jag sover med mumintrollen   


 

GONATT








Av erica - 23 juli 2012 00:44

har haft några dagars paus... var ju wasalandia och man gick typ sönder sina fötter... 80 års kalaset... och senn blev jag allmänt slö!   


Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards