Direktlänk till inlägg 22 juli 2012

LINDEX night news ;)

Av erica - 22 juli 2012 01:38

 

denna borde jag nog köpa!! söt


 

däremot denna fastnade jag inte för...

vet inte varför?


 

söt, men vet inte om jag kommer köpa den... får la se!   


 

supersöt, men 116 passar inte på tösen mera!   

(inte iaf bamse tunikor!)


 

så jättesöt!! men passar inte 116 med bamse tröjor heller...


 

denna har hon själv sagt hon vill ha   

hon ÄLSKAR dalmatiner, precis som jag när jag var liten! rätt intressant...   


 

dessa var hon helt såld på också!!


 

och såklart dessa   


 

dessa gillade hon också! tösen borde få mera strumpr, så vem vet   

men väntar nog på barnbidraget   


jaa... och så till dagens produkt... som inte alls har nåt med lindex att göra, men endå!


Amplified - Amplified Motley Crue Sweat Jumper hos Mylovebasket

mötley crue jeeee   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards