Alla inlägg den 28 juli 2012

Av erica - 28 juli 2012 02:41
Av erica - 28 juli 2012 02:36
Av erica - 28 juli 2012 02:08

  


 


 


 


 


 


 


 


  


Av erica - 28 juli 2012 00:43

trött... men vem skulle inte va det som jobbar hela nätterna & senn är man uppe med barnen hela dagarna... hmm... nåja... går inte i all evighet JAG VET! men en kort tid iaf... 


idag fick jag hem bilen igen!!!   

fan va beroende man kan vara av en bil...   

men klart också man är det när man bor på vishan... menar skulle man bo istan, skulle jag inte va beroende...

för jag har ju fötter att gå med!!

men idag har jag inte orkat va ut på prommis alls... har gått tillräckligt i butiker idag tyckte jag   


 

dessa köpte vi idag!

tösen tjatade... så tänkte "skit samma, vi köper väl dom då"

och alla olika färger skulle det också va   

men nog är dom ju eg söta när man tänker på det... typ   


 

Benjamin fick kallingar   


 

har fotat inuti Belles skrivbord... "smink avdelningen" eller vad man nu ska kalla det...

alla 4 diadem fick hon idag.

ja, och hårbanden... av nån konstig anledning så verkar det som vi har nån i hemmet som käkar dom på löpande band....!?? alltid försvunna...

köpte också en bunt svarta till mej själv!!

igen...   


 

kidsen när dom kollade kvälls filmen     

älskar mest i hela världen!!! 

            


 

lill gubben sover   


Tar vi dagens då...


Disney - Princess Blooming hos Mylovebasket

skolväska behövs ju nu tills skolan börjar   

på tal om skolväskor... har ju glömt att fota tösens... får försöka minnas det imån...





Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards