Alla inlägg den 25 juli 2012

Av erica - 25 juli 2012 00:51

inatt sover killen för första gången i sin "nya" säng (som han haft länge... men som bara stått i hans rum) nu har vi tagit hit den till sovrummet, så han får sussa brevid mej   

tog ett bra tag innan han somnade... men till slut    gulle gubben min! som inte är så liten mer... som börjar sova i "stora sängen"... mammas lilla plutt   


 

  


idag var jag till läkare... och då drog jag med mej kidsen & mommo fick dom leka vid rådgivningen medan! alltid en HIT!   


 

trolle   


 

  


idag hittade jag också den kattmats "tunnan" jag velat ha... synd jag redan hann köpa den rosa & blåa... men nåja, sånt är livet...


 

  

här e bebis maten 


 

den gamla!

här e gamlingarnas mat   

har inga gamlings katter, men endååå   


nåja, nu är jag iaf nöjd. med det här. 


tar vi dagens också!!


Viva La Diva - Perfect Pink 137 hos Mylovebasket

cute   


Belle hade nog velat ha den.


Av erica - 25 juli 2012 00:37

funkade att gå en liten prommis fast jag skar upp halva tån på en glasbit förut idag... tar lite ajj, men lite ska man ju lida   




Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards