Alla inlägg den 27 juli 2012

Av erica - 27 juli 2012 00:29

3:e gången i juli... ja, 3:e gången på hela sommaren   

och direkt vi kom ut vid utgången så sa barnen dom vill dit igen   

nu är det ju så att dom bara har upp till 5.8 så om vi bara hinner så   

hehe


påväg till wasalandia så stannade bilen också!!!! MORR

MITT PÅ VÄGEN!! KOKKOLAVÄGEN... så ingen liten väg heller... 

fick ju PANIK!!! bilen gick INTE att starta igen!   

fick ringa åt fammo (barnens) och säga hon skulle komma dit... (vi skulle endå träffa henne på wasalandia så) och så fick jag ringa gubben som TACK & LOV råkade jobba på kontoret då!! vilken tur jag hade... tur i oturen!!

så när gubben kom fick han skuffa bilen till gamla milka... där stod den senn hela dagen, tills vi hade passligt att ta itu med den på kvällen...


nu idag har iaf gubben fått bilen fixad, så imån får jag hem bilen igen!! HÄRLIGT!

need my car.

och barnen är ju glada att bilen är frisk igen   


nu lite wasalandia foton då... igen   


 

lilla piraten


 

tåget


 

fammo & belle kör bil


 

bumbis äter glass... eller tja... det runt glassen ENDAST   


 

belle äter glass... och fammos hand   


 

    


 

fammo & belle i jaffa hjulet


 

buse!!


 

gullunge!!!   


 

glad liten söting


 

karusellen 


 

fina tös   


 

i karusellen


 

  


 


 

denna gången blev benjamin snurrig i tekopparna...   


 

    


 

nåt nytt vi testade denna gång!! nåt vi alla gillade massor!! 

detta var ROLIGT!!


 

fammo kommer ner... och belle skrattar   


 

belle & fammo i stora piraten

men lovar, det var sista gången dom åkte i denna! hyyyj, såg hur rädd min lilla tös var   

mammas lilla gumma   


 

denna gången vågade jag fota   

vågade till och med åka i "gungorna".... TVÅ gånger!!

men började nog må lite illa efter andra gången... usch!


 

"igelkottarna"   


 

kom fram till att jag aldrig fotat ingången...   

så fotade den när vi for hem ... hihi


eftersom jag inte alls orkade blogga nåt igår, så lämnade ju dagens produkt... men ingen fara, är ju ingen som köper endå   

men endå kul att visa upp fina saker tycker jag   


Little House Of Commons - Tyko Body SS hos Mylovebasket

cute!!






Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards