Direktlänk till inlägg 10 december 2012

nattugglan på G igen

Av erica - 10 december 2012 02:48

vete 17 vad man gör uppe såhär sent eg...

nu är jag uppe dels också för att lill killen är lite febrig och inte kan sova!


lägger in lite jul bilder...


 

happy 2:a advent


 

stjärnan i Isabelles rum!


 

allmän mys belysning   


 

stjärnan i sovrummet!


 

stjärnan i Benjamins rum!


 

stjärnan i köket!


 

stjärnan i tvättstugan / HK


 

stjärnorna och ljusstakarna i vardagsrummet!


här är det färdigt jul fixat nu!

ja förutom julgranen! köpte en NY VIT julgran igår!

WOHOO! sålde ju den vi hade ifjol... den var alldeles för liten.


 

jul i vårt hus   


 

bus olle busar ute i snön! (inte idag då han har lite feber)


 

bus fia!


 

såå trött man kan bli...   


 

sötmissarna!!


 

booooots 


 

booots = bus pelle


 

dessa två verkar va bästisar?   

man hittar dom alltid liggandes tillsammans!

denna gången i Ronjas säng, sååå nöjda så!!   


 

och här var dom tillsammans IGEN   

denna bilden är tagen IDAG, den andra som liknar... IGÅR!

LOL


 

såhär brukar jag sitta och "relaxa" om nätterna   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards