Alla inlägg den 8 december 2012

Av erica - 8 december 2012 00:11

jag som tyckte jag hade hittat perfekt klapp åt tösen från H&M...står det där att dom skickar den ena tröjan först 24-28 dec!!! GAAAH!

beställde den iaf... man vet aldrig, kan gå snabbare ibland...


 

denna skulle komma nästa vecka redan...


 

men denna verkar ta tid på sej... 

suuuck...


har i år helt dålig fantasi vad gäller klappar!!!

men tösen gillar ju kläder... men killen är ju inte sådär jätte intresserad av sånt   

får hitta på nåt annat till honom...

några dvd kanske...? 


igår byggde gubben upp mitt nya nattduksbord (det andra fick jag beställa, så det får jag hämta nästa onsdag sa dom! men iaf... ett fanns att fås direkt   jysk ÄR skum butik... )


 

min bänk framför tv:n här i sovrummet är likadan, bara större, så dessa passade perfekt! med mina fina ikea lampor på!


 


 

lööööv it   

har ju ännu en till lampa, som ska vara på det andra nattduksbordet...bara det kommer!


OCH så har jag också beställt samma lampa men som taklapma!!

den STÖRSTA förståss!!


 

fick ju ha min maskros i vardagsrummet så!! WOHOO



Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards