Alla inlägg den 4 december 2012

Av erica - 4 december 2012 23:50

ännu ett till svar...


 

Jessica i USA...

hennes brev kommer jag svara på, var nåt som jag gillade med henne   


bilder från Benjamins kalas kommer imån, är såååå trött nu...


GO NATT!




Av erica - 4 december 2012 02:06

kan INTE fatta att det är snart 3 år sedan lill gubben föddes...

minns SÅ bra, att jag inte sov nåt alls natten innan han föddes, hade sååå jävla ONT!

Minns jag satt och betalade räkningar... och sedan vid 5 tiden ringde jag förlossningen för hade väldigt regelbundna värkar... dom sa jag skulle försöka vara hemma så länge det bara gick... 

jag minns jag låg i sängen och BET i täcket och hade sååå ont...

när kl var 8 väckte jag gubben och sa " nu helvete ska jag till BB nu är det VERKLIGEN nåt på gång" (hade haft värkar enda sedan 2:a december!! men inget hände...)

när jag kom in till BB var jag öppen 6-7 cm...   

vattenet hade inte gått, så dom fick "picka hål" på hinnan...

och kl 12.24 föddes världens finaste pojke   

SÅ roligt att man minns av förlossningen... minns knappt nåting av förlossningen med tösen...   

tror jag lite förträngt det... eftersom jag fick en inre blödning efteråt, och det var HEMSKT!

usch!!

men fick ju iaf världens finaste flicka   


 

har bakat lite ikväll till morgondagens 3 års kalas!


 

spår av bakande barn fötter  


 

packade in killens paket ikväll också   


 

undrar vad som döljer sej i detta mumin paket   ?

är det nån som verkligen läser min blogg, så vet ju... om man minns är ju en annan femma!


 

3 decembers vinst   

hittills har barnen fått ihop 11 euro var! inte illa pinkat det inte...


 

Benjamin lagade snö änglar ute...   

även Isabelle, men fick inte fota henne   


 

julgranen ser mycket bättre ut nu med lite snö!!


 


 

nog kan snö vara vackert...

men det är ju vitt så   


 

av det present pappret som lämnade, fixade jag lite mumin kuvert   


TADAAA!!






Av erica - 4 december 2012 01:53

2 brev IGEN... och inte hunnit skriva ett enda...


 

ett brev från Hannah I USA... bara 14 år gammal, men verkar inte alls så ung!

gillar henne!


 

och av en ny, som svarade på min annons...

kommer nog få välja bort även henne, hinner INTE!





Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards