Alla inlägg den 2 december 2012

Av erica - 2 december 2012 01:48

jahapp, så var det December då redan... öh, näe hänger nog inte med mera...

och nu är det ju eg. 2:a december redan också, för kl. är ju över 12 på natten... men... brukar inte räkna med nästa dag före på morgonen   


 

min lilla stjärna   


 

sovande stjärna   


 

satte ut "fågel huset" idag... var Benjamin som ville vi skulle köpa den igår, Fredag när vi var till stan, så jag tänkte... nåja, why not   

har nämligen TÄNKT köpa den en gång förut... den är ju såååå fin!!


 

kidsen har varsin choklad kalender... men ville hitta på NÅNTING till denna också... och "onödiga leksaker" har vi väl typ för mycket av redan... så kom på den ideén att köpa ässä lotter/skraplotter!   

iaf Belle tycker det är spännande!! hihi


OCH dagens skrap gav vinst! WOHOO


 

ingen stor vint... men 1 euro var iaf   

alla lotter barnen vinner på, kommer jag lägga i en burk i "kaffe skåpen" så löser vi ut alla vinster senn efter julafton... så hoppas vi på många fina vinster nu då   

känns rätt spännande faktiskt   


PEPPARKAKS BAK med mina sötnötter!!


 

har blivit en tradition här, vi bakar alltid pepparkakor på lillajul   

myyyys!!! 


 

    


 


 

glad tös   


 

busig kille   


försökte mej också på ett pepparkaks hus... ja det var INGET för mej...

brände mej ordentligt osv...

och skitfult blev huset   


 

alltid får jag väl nån att skratta iaf   

gubben hade skitkul åt mitt fula hus   


 

satte upp min nyinköpta "solvalla" stjärna i hjälpköket/tvättstugan... idag...

eg "onödigt" kanske att ha juligt där, men när jag hittade en liten mini stjärna så tyckte jag att den skulle passa fint   

och det tycker jag att den gör!


 

lillajul granen fixade jag hit till sovrummet som "nattlampa" 

inte så snygg, men funkar ju iaf   


 

och en VÄÄÄLDIGT nöjd katt som legat inne hela dagen & kvällen och "pruttat" i Ronjas säng...

nu myser han i klös trädet   





Av erica - 2 december 2012 01:22

hade en penpal ad på en känd brevis blogg och fått svar av dessa (även Mirjam & Caroline svarade på min "annons")

OBS! satte in annonsen när jag inte hade några brevisar... så TYPISKT den kommit med i bloggen just nu   


 

från Wales (UK)


 

från Tyskland


TROR däremot inte jag kommer svara på dessa (meddelar självklart att jag inte kan brevväxla med dom)

dels börjar jag har för många... och dels "klickade" det inte från min sida sådär direkt...   

vi får se...





Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards