Alla inlägg den 24 december 2012

Av erica - 24 december 2012 00:13

idag är det 4:e advent redan... jisses vad tiden går!

fatta att det är julafton IMORGON lixom!!??


 


idag har moffa & "tanten" varit hit, med klappar...   

och hälsat på!

barnen var jätteglada!!


tyvärr så har Benjamin under dagens lopp blivit riktigt förkyld... och även nu ikväll hade han lite feber...

såå tråkigt   


 

GOD JUL   


 

Beetis   


 

denna köpte jag idag... synd bara att den inte "plingar"


 

fixade ikväll lite apelsiner med nejlikor i, sånn mysig juldoft


bloggade inget igår, så lägger in lite av gårdagens bilder också...

när vi var ute och lekte, alla friska!!


 

brottom brottom   


 

  


 

  


 

vi fortsätter vår färd   


 

  


 

  


 

senn gick vi ut på en liten prommis   


 

pappa springer med pulkan, kidsen har roligt     


 

    


 

härliga by man bor i!!


senn bestämde jag & kidsen oss för att åka till REPLOT och se om vi skulle se några blåvalar   

Isabelle är SÄKER på att dom finns där nämligen... hihi


 

en replotbro såg vi... 


 

och en söt flicka och en replotbro   


 

såå fin himmel!!


 

vi såg inga blåvalar DENNA GÅNG   

men hoppas på bättre lycka nästa gång... tihi


har varit på jakt efter en RÖD gammaldags väckarklocka till sovrummet...

typ en sånnhär...


 

MEN hittade ingen... så kom hem med en VIT... och jag brukar ju aldrig vara nöjd, om det inte är precis som jag tänkt mej, men i detta fallet ÄR JAG DET!!!

bättre med en vit nu tycker jag... fniss


 

tadaaa!!


nej nu får man nog börja sova... vet inte om jag ens orkar kolla ett vampire diaries...

såå trött!


GONATT!





Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards