Alla inlägg den 13 december 2012

Av erica - 13 december 2012 00:12

 

 

+ ett julkort och mumin te


 


 

+ julkort och mumin te




Av erica - 13 december 2012 00:02

idag 12.12 (12   ) fyller Iso mommo!! 

Grattis till henne!! 


idag efter dagis åkte vi till jysk, jag ville kolla om nattduksbordet hade kommit... men NEPP! var levernasproblem, så ser ut som jag ska få det först i JANUARI   

TRIST!!!!!

men what to do? inget.

när vi kom hem hade ju jag mina hemma nycklar i nyckelskåpet såg jag genom dörren...!! GAAH

så jag skottade snö då istället tills gubben kom hem...

Isabelle somnade i bilen påväg till stan... och kom in, gick via wc... senn och sova!!!?

och hon sover ÄN! (nåja, nu är det ju natt... ) men hon har inte varit uppe NÅT... inte ätit nåt alls på hela kvällen...

MEN hon har sovit dåligt dom senaste nätterna, så hon tar väl igen det nudå!

lilla gumman då   


dagens skrap lott vann kidsen på igen!

WOHOOO


 

ingen stor vinst alls, men nu är dom ju uppe i hela 26 euro!

DET är betydligt bättre än nåt "skräp" jag annars hade köpt!

hoppas bara inte dom köper skräp själva då...   




Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards