Alla inlägg den 11 december 2012

Av erica - 11 december 2012 02:23


 

skickar också med ett julkort


 

 

+ ett julkort





Av erica - 11 december 2012 02:02

har shoppat lite... igår, men orkade inte blogga om det då! så gör det nu!


jag är ju väldigt förtjust i etsy... så hittade ju en ny shop där igår... 

en som också gör såna kuvert jag gör! (bara att hon säljer sina... och har har andra "mönster" så jag behövde ju köpa lite...haha)


 

såå läckra!!


 

OCH kattvän som man nu är...   


senn var jag också inne och kollade tillit4you shoppen... som jag aldrig nånsin hittat nåt att köpa ifrån förut... NU hittade jag 2 block!! voi voi..


 


 

söta eller hur?   


då köpte jag även 2 mumin brevpapper av Kira, men dom glömde jag spara bilden av... så får fota dom senn när jag får hem dom då!


nu får det va slut på brevpappers shopping... har ju typ lite i lager från förut   


har också glömt att lägga in bild på dom 2 senaste klapparna jag köpt!! 


 

åt tösen! hoppas hon gillar det...


 

denna har lill gubben önskat av tomten! så fixade denna då! han har ju spisen redan... och han älskar att kocka!!

  

och några schleich djur är också köpta... men orkar inte lägga in dom här...typ!


 

tog ett mysigt snö foto när jag var med doggen på kvällsprommis   

var så mysigt när det små snöade... och var -8 grader!!


orkar INTE dela JogTracker här mera... delar incoming/outgoing nu istället   

LOL


nu har jag fått för mej att jag vill ha en RÖD väckarklocka...

nåt i stil med denna...


 

den RÖDA då alltså...

vill haaa...

och gärna sådär retro aktig!


hoppas jag hittar en nånstans...









Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards