Direktlänk till inlägg 5 december 2012

kalaset!

Av erica - 5 december 2012 23:30

först har jag en bild då vi var på 3 års kontroll   

han ÄLSKAR att vara vid rådgivningen och leka... gör tösen med! iaf GJORDE!


 


 

mitt paket fick han öppna när vi kom hem   


 

senn var det dax att öppna mommos paket!


 

fammo & faffas paket!


 

spännande spännande...


 

en TRAKTOR!!


 


 


 


 

gullunge   


 

här tar man i   


 

sista ljuset var svårt... så jag fick hjälpa till   


 


 

kalas hund!!   


 

såhär somnade lill killen efter kalaset!   


 

tihi! hur sött är inte detta   ?


är gubben som fotat, själv låg jag ju och "sov som ett barn" på soffan   

(enligt gubben)


var annars en 2 euros vinst igen i lucka nummer 4!

I dagens lucka nummer 5 var det ingen vinst!

hittills har barnen skrapat fram 24 euro, vilket ju är summan det kostade att köpa alla 24 lotterna!

HOPPAS dom skrapar fram mera shyssta summor   






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards