Direktlänk till inlägg 4 december 2012

hade OOOONDA värkar för 3 år sedan...

Av erica - 4 december 2012 02:06

kan INTE fatta att det är snart 3 år sedan lill gubben föddes...

minns SÅ bra, att jag inte sov nåt alls natten innan han föddes, hade sååå jävla ONT!

Minns jag satt och betalade räkningar... och sedan vid 5 tiden ringde jag förlossningen för hade väldigt regelbundna värkar... dom sa jag skulle försöka vara hemma så länge det bara gick... 

jag minns jag låg i sängen och BET i täcket och hade sååå ont...

när kl var 8 väckte jag gubben och sa " nu helvete ska jag till BB nu är det VERKLIGEN nåt på gång" (hade haft värkar enda sedan 2:a december!! men inget hände...)

när jag kom in till BB var jag öppen 6-7 cm...   

vattenet hade inte gått, så dom fick "picka hål" på hinnan...

och kl 12.24 föddes världens finaste pojke   

SÅ roligt att man minns av förlossningen... minns knappt nåting av förlossningen med tösen...   

tror jag lite förträngt det... eftersom jag fick en inre blödning efteråt, och det var HEMSKT!

usch!!

men fick ju iaf världens finaste flicka   


 

har bakat lite ikväll till morgondagens 3 års kalas!


 

spår av bakande barn fötter  


 

packade in killens paket ikväll också   


 

undrar vad som döljer sej i detta mumin paket   ?

är det nån som verkligen läser min blogg, så vet ju... om man minns är ju en annan femma!


 

3 decembers vinst   

hittills har barnen fått ihop 11 euro var! inte illa pinkat det inte...


 

Benjamin lagade snö änglar ute...   

även Isabelle, men fick inte fota henne   


 

julgranen ser mycket bättre ut nu med lite snö!!


 


 

nog kan snö vara vackert...

men det är ju vitt så   


 

av det present pappret som lämnade, fixade jag lite mumin kuvert   


TADAAA!!






 
 
Bella

Bella

4 december 2012 21:15

Hejsan, kul att du skrivit på min blogg igen :-). Trodde att du tyckte jag var jobbig lr nåt så jag har låtit dig vara !!.

Jag har flera olika bloggar för att jag har svårt att bestäämma vilken jag ska ha, den senaste bloggen som jag skrivit lite på det är www.nattstad.se/lsabelles :-)

http://-----l-s-a-b-e-l-l-e-----.bloggagratis.se

erica

4 december 2012 23:35

nej inte alls jobbig :) ska checka in den andra bloggen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards