Alla inlägg under juli 2012

Av erica - 4 juli 2012 01:37

 

    (  )



Av erica - 4 juli 2012 00:56

Lyssnar på Freddes arvingarna lista på spotify! FEEEELING!! fan va jag hade velat se dom i år igen!!! lyckans VISSA som just fått umgås med dom i 3 hela dagar!!! inte alls avis   

känns bättre iaf då man VET syrran har betydligt MER abstinens än mej så   

då lixom lättar det lite   


 

en TRÖTT kille som inte alls ville upp imorse   


 

tippar att Benjamin leker pappa   


 


 

Ronja


har bytt om lite fönster lampor i vardagsrummet... RÖDA SÅKLART!

kommer INTE sälja dom andra... älskar dom, men ville byta lite... bra med variation!!   

och nu är jag riktigt inne i en "ÄLSKAR RÖTT PERIOD" IGEN   

så tokig så jag funderar måla kökstolarna röda!! haha

har några gamla pinnstolar jag funderat att måla faktiskt...

och jag vill ju inte ha det som "alla andra" har... så why not lixom?!

får la se!


 


 

1. kolla inte på dom slitna fönsterkarmarna... 

2. inte heller det smutsiga fönstret...


TACK   




Av erica - 4 juli 2012 00:44

nåjaa, nu har min förkylning blivit så pass bra så jag orkar mej ut och gå lite igen...  

hade dock både tösen & hunden med mej ikväll så gick lite segt...

  


Av erica - 3 juli 2012 00:17

idag har det äntligen varit sommarväder... nog för att det varit lite svalt i skuggan, men endåå!

Har blogg torka, kommer inte på nåt vettigt att skriva...


 


Av erica - 2 juli 2012 01:05

drama... egentligen inget jag brukar alls orka kolla på, men i denna film var ju MARK RUFFALO med, så var ju ett måste... 


 

    (  )


Av erica - 1 juli 2012 02:29

 


 

detta ska jag ABSOLUT pröva!! FOR REAL.


 

friends   


 

snark...   



Av erica - 1 juli 2012 02:05

att man får alla 6 kattorna på samma bild! fick ju locka med nåt extra extra men   

och klart man hellre hade dom alla på rad, och dom TITTADE in i kameran... men det kan man ju bara glömma!!


 

sötisar hela bunten!!


 

betydligt finare bild att fota ute än inne iaf   

iaf jag gillar mera att fota UTE!


idag fick tösen sitt rosa mammut bord sålt... och en stol = 20€

och det ville hon ju sätta sprätt på direkt... så vi åkte till BR leksaker


 

vid s-market gården på väg hem

en mycket NÖJD tös   


 

denna köpte jag åt henne på finska bokhandeln... hennes pengar va då redan slut   


 

dessa köpte hon på BR... blev 19 euro!!

OMG...

dyra saker, men dom är såå fina!!


 

Benjamin prövar pappas jacka... aningen för stor   

(blev super suddig bild... vet inte hur jag lyckades)


tömde digital ramen förut ikväll... blev riktigt sentimental.. hittade bilder på mina små!!


 

om jag inte minns fel är detta fotot taget första gången Isabelle träffade sin lillebror   


 

    


 

  älsklingar  


är en liten busig gubbe som vaknat här... och tror det är morgon... gäsp...





Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards