Direktlänk till inlägg 20 juli 2012

grattis världens bästa fammo <3

Av erica - 20 juli 2012 01:13

såg att ifjol skrev jag hon fyllde 70+ hade ingen koll... men idag fyllde hon ju 80 så   


 

middagen


 

mina söta kusiner madde (brunt hår) och elli (blont hår) 


 

förrätten


 

barnens förrätt


 

huvudrätten


 

barnens huvudrätt   


efterätten var tårta... men jag åt inte av den!


 

nami nami tyckte barnen   


 


 

ser lite bekymrad ut...? hmm...


 

fammo med hennes barn!

farbror patti, faster caroline och pappa/moffa   


 

stundars lekpark


 

sånn mysig lekpark!!


 


 


 

söt nissar!!


 


 


 


 

    


 

voi lill mösse   


 

en "misstag bild" och så fastnade en söt tjej på den   


 

hela gänget   


 

här har vi varit hela kvällen

tänk om man hade ett sånt hus... slurpp!!


  





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards